Excelsion Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Heisann, jeg står å skal velge mellom en Audi 80 1,8i Automat til 15000,- eller en Nissan Sunny 1,3 med Automat til 18000,-. Jeg skal KUN bruke den til start & stopp kjøring, altså fra postkasse til postkasse. Nissan'en er har vel den store klare fordelen med at den vil komme til å bruke ufattelig mye mindre drivstoff!? Men Audi'en er billigere....ser _MYE_ kulere ut... Har egentlig ikke lyst på Nissan men, vet ikke helt... Noen som kan komme med noen fordeler ulemper med disse bilene? Kjente feil & mangler, problemer og sånn... Er jo skeptisk til automatkasser, men det MÅ jeg ha.. Audi'en er 87 modell, og Nissan'en er ...91 tror jeg.. Edit: Noen som kan tenke seg til ett forbruk på mila kanskje? Jeg kan _ikke_ bil ser dere... Endret 1. april 2005 av Excelsion Lenke til kommentar
trra Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fordel med audien er at den ruster mye mindre en Nissan sunny., er galvanisert fra slutten av 87 og oppover. A80 er vel også mer kollisjons sikker. Vil tippe 0.8-0.9 på A80 og 0.7-0.8 på Sunnyen. Rent teknisk så er det nok mindre feil med sunnyen, men sjekk bilene nøye når du skal kjøpe, ta gjerne med deg en som har litt peil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå