Gå til innhold

Skjermkort til litt over 2000,- som duger!

Maaze

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har en kamerat som har tenkt å kjøpe nytt skjermkort, og han vil bruke max 2500 kroner på dette. Han vil bruke pc'n primært til å spille Counter-Strike med, og derfor et skjermkort som sørger for 100fps konstant :)

Er det noen der ute som kan tipse om et skjermkort med disse "spesifikasjonene" ?

Tusen takk for svar på forhånd :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
100FPS i CS klarer jo et Radeon 9700 kort til og med... Trenger ikke kort til 2500kroner for å spille gamle spill....

Ja, men han vil ha et nytt skjermkort, et som duger. Du vet hvordan det er :) Og jeg vil tro CS:S også er et prioritert spill.

Lenke til kommentar

hei hei =)

Counter-Strike er egentlig mest avhengig av en GOD cpu, så 100fps avhenger ikke så veldig mye av skjermkort. Mens css derimot er litt mer avhengig av et skikkelig skjermkort.

Men jeg kan jo komme med forslag:

regner med det er agp? Isåfall: uten modding, er det dette kortet som gir mest for pengene. litt over prisen da men.

Hvis du vil satse på at du kan modde, så kan kanskje dette være et braltermativ

Eller ellers er 6600gt det beste kortet til UNDER 2000, ASUS sitt skal visst også være vedldig stille.

Endret av Alph3z
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg kjører på et vannkjølt gainward 6600gt golden sample kort

kjører på 610 / 1200 i hastigheter. gir 9457 i 3dmark 03 uten å klokke cpu

Når jeg kjøpte kortet kostet det 1795,-

Det drar absolutt alt av spill, uten problemer. også på original hastighet 540/1050.

Koster ikke all verden, er meget lett å klokke opp, og bråker fint lite med original kjøleren.

Vil anbefale deg dette kortet sterkt!! :D

Lykke til i valg av skjermkort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...