John Keats Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hjelper jo fint lite og komme inn der man skriver inn kortnummer osv når man ikke kan velge antall måneder Endret 2. april 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Over et døgn har gått. Fortsatt ikke noe nytt Endret 2. april 2005 av CobraM Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg blir spik sprut sprøøø!!! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Så jævla irriternde, jeg GIDDER ikke betale enda en gang! De fortjener faen meg ikke mer penger, og hvem vet? En måneds betaling holder kanskje en uke, :!: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Credit Card Entry Success! Da er helgen deres reddet karer, last ned FIREFOX! Da kommer knappene slik at du kan velge måned. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Fulgte tipset til Rascal. Nå fikk jeg registrert kortet på nytt, men det hoilder neppe lenger enn til fredag. Da må jeg vel gjenta det. EDIT: Rascal. Endret 3. april 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå