John Keats Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Abbonementet mitt på wow gikk ut i dag og jeg skal betale på nytt. Men siden der man betaler er nede og jeg får ikke betalt for wow Kjenner at jeg begynner og få abstinenser allerede.. Noen som kommer inn der? eller er dette er problem med selve siden? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Sikker på at det har gått ut og at du ikke bare har fått den kjente "frozen account" buggen? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Det står: "You have used up your prepaid time for this account. Please purhase more to continue playing" Men det er ikke det som er problemet, account management siden er nede. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe, samme her. Perfekt tidspunkt... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 akkuratt det samme som meg. lasta ned patchen idag og etterpå fikk jeg den meldinga : / Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bare vent da vel, de fikser det snart (gjort det to ganger for meg til nå ihvertfall) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Noen som klarer å logge seg inn på forumet? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Nope: "Loginserver is Down" Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Nå blir jeg videresendt til den franske Account Management. Skjønner ikke stort, men det står at det har oppstått en feil. Jeg kan bekrefte; Ja, det har det Blizzard. Ser også på forumet (som selvfølglelig ikke er tilgjengelig for de med problemet) at de har problemer med "Billing Management". Teknikere jobber med det, men de har ingen ETA. Endret 1. april 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Får det samme er litt fortvila jeg er ikke sikker om jeg klarer EN hel dag uten WOW Endret 2. april 2005 av munnharpe Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det jeg er mest redd for nå, er om jeg har betalt 2 x €64,95 (eller hva det nå var for 6 mnd subscription). Har ikke mulighet til å sjekke det nå, men da blir det dyrt for meg med henhold til å ha brukt mer penger enn det som er tilgjengelig på kortet. Litt synd at det går utover meg når jeg er en uskyldig nordmann fra Norge(!), som er et tilfeldig offer for en feil i Blizzard. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er derfor dere ikke bør skrive inn kortnummer osv en gang til Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Akkurat der og da, er jo det et bedre alternativ enn å vente på noe som kanskje ikke kommer. Hvis du skjønner meg... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ja jeg har samme problemet.. får ikke spillet pga at jeg ikke får betalt.. og ja i vet at i må betale i dag:/ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) AHHH!! blir så forbanna... skulle til Uldaman i dag med guilden og spille mer på alt'en min som jeg digger mer og mer for hvert min i spiller med den:/ HAAAAT! Tror kanskje at blizz har tatt på seg en LITT for stor oppgave.. jeg mener at istedenfor å lage 250 000 mye kopier, så burde de få alt til å virke som det skal.. tenk når 250k flere skal bruke "tjenester" enda mer lagg og down tid... Edit: får ikke posta på forumet heller.. noen som vet om en post på wow forumet hvor jeg kan lese om dette? Endret 1. april 2005 av MysticoN Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg er selv usikker på hvor mye spilletid jeg faktisk har, og når jeg da ikke får skjekke hvor mye tid jeg har igjen så blir man jo rimelig usikker. Vet ikke hva jeg skal gjøre, får vel bare vente, men er rimelig irritert på blizzard nå. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har akkurat samme problemer her.. Og begynner mildt sagt å bli forbanna.. Synest at det har vert alt for mykje kødd med betalingssystemet.. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 https://www.wow-europe.com/account/payment-history.html Hvis man bruker overnevnte link så forbigår man den irriterende franske feilmeldingen og kan spille videre ( etter å ha betalt subscription selfølgelig ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå