Gå til innhold

Account Management nede :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blir jeg videresendt til den franske Account Management. Skjønner ikke stort, men det står at det har oppstått en feil. Jeg kan bekrefte; Ja, det har det Blizzard.

Ser også på forumet (som selvfølglelig ikke er tilgjengelig for de med problemet) at de har problemer med "Billing Management". Teknikere jobber med det, men de har ingen ETA.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Det jeg er mest redd for nå, er om jeg har betalt 2 x €64,95 (eller hva det nå var for 6 mnd subscription). Har ikke mulighet til å sjekke det nå, men da blir det dyrt for meg med henhold til å ha brukt mer penger enn det som er tilgjengelig på kortet. Litt synd at det går utover meg når jeg er en uskyldig nordmann fra Norge(!), som er et tilfeldig offer for en feil i Blizzard. :(

Lenke til kommentar

AHHH!! blir så forbanna... skulle til Uldaman i dag med guilden og spille mer på alt'en min som jeg digger mer og mer for hvert min i spiller med den:/

HAAAAT!

Tror kanskje at blizz har tatt på seg en LITT for stor oppgave..

jeg mener at istedenfor å lage 250 000 mye kopier, så burde de få alt til å virke som det skal..

tenk når 250k flere skal bruke "tjenester" enda mer lagg og down tid...

Edit: får ikke posta på forumet heller.. noen som vet om en post på wow forumet hvor jeg kan lese om dette?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...