13Marius37 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det her er den mest mislykka tråden ekjg har sett gjennom alle mine år i diverse forum Det er jo rett og slett IKKE morsomt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det her er den mest mislykka tråden ekjg har sett gjennom alle mine år i diverse forum Det er jo rett og slett IKKE morsomt. Du er bare sur fordi du VET at du ble rundlurt! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jepp, du er en idiot du også. Dette er alt på tråden nå.. Om linken er fjernet, er det ikke like så greit å fjerne hele tråden? eller er det det at jeg er en idiot som er det morsomme her? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jepp, du er en idiot du også. Dette er alt på tråden nå.. Om linken er fjernet, er det ikke like så greit å fjerne hele tråden? eller er det det at jeg er en idiot som er det morsomme her? ... Det er at det faktisk ikke er noen "April fool gone wrong". Jeg lo ikke. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 *Le av mine ofre* Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg forstår den fortsatt ikke, og den setningen til fredrikrb "... Det er at det faktisk ikke er noen "April fool gone wrong"." MÅ mangle en del pungtum og komma, for jeg forsto den ikke i heletatt Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvor er de store bildene? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Veldig bra humor, Holger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå