HolgerL Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jepp, du er en idiot du også. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Sorry for not getting the funny part. Men jeg lurer på om det er mange som blir skadet i diverse aprilspøker, både emosjonelt og fysisk... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Men jeg lurer på om det er mange som blir skadet i diverse aprilspøker, både emosjonelt og fysisk... Ja, du kan jo starte med deg selv. :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Selvtilliten min fikk seg jo en stor knekk etter å ikke ha forstått humoren her, ellers kan det jo sies at jeg har vært heller heldig idag. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Håhåhå, den var ekstremt bra! Fikk noen syke tanker i hodet når jeg så topic, da.. selvmord pga. en spøk (før den ble avslørt), etc. etc. =/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Her er en gave til Holger: *slettet* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Her er en gave til Holger:*slettet*[/url] Hva faen! det var trojan på siden! :@ Genial post holger! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Her er en gave til Holger: *slettet Hva faen! det var trojan på siden! Hehe, er nok ikke det gitt. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fikk også opp Trojan varsel når jeg gikk inn på den linken. Tror ikke Norton er så skøyale at de legger ut falske virusvarsler som aprilspøk Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Slettet lenker til det som var en trojan. Fy skam seg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fikk også opp Trojan varsel når jeg gikk inn på den linken.Tror ikke Norton er så skøyale at de legger ut falske virusvarsler som aprilspøk Får ingenting på maskinen min Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Slettet lenker til det som var en trojan. Fy skam seg. Er vel bare AV-programmene som har lagt inn den greia som "trojan" eller noe. Er jo ikke det iogforseg... Eller burde jeg titte i koden? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Slettet lenker til det som var en trojan. Fy skam seg. Er vel bare AV-programmene som har lagt inn den greia som "trojan" eller noe. Er jo ikke det iogforseg... Eller burde jeg titte i koden? Edit: jeg fant ikke noe heller, men men... Endret 1. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jau. Jeg har ihvertfall problemer med å finne noe trojan der. Bare temmelig irriterende for de som bruker IE og windows, men ellers ikke noe farlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå