Beethoven Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei sann. Kan man bruke denne boken? Programmering i C++, http://www2.tisip.no/boker/cpp/. Er den bra, eller anbefaler dere noen andre? Uansett, C++, kan jeg lage hva som helst når det gjelder programmer? Kan jeg lage mitt eget word programm?! Ehh... en nettleser? Vel, danker for svar . Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vi bruker "Programmering i C++" på skolen, ganske grei, men litt teit til tider. Men den er ganske lettfattelig og det meste er godt forklart. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei sann.Kan man bruke denne boken? Programmering i C++, http://www2.tisip.no/boker/cpp/. Er den bra, eller anbefaler dere noen andre? Uansett, C++, kan jeg lage hva som helst når det gjelder programmer? Kan jeg lage mitt eget word programm?! Ehh... en nettleser? Vel, danker for svar . Som nevnt er Accelerated C++ anbefalt som den beste boken for nybegynnere med programmering. Du burde velge en engelsk bok, for å komme inn i den internasjonale terminologien fra begynnelsen av. Jeg tviler sterkt på at det er språket som vil sette begrensningene når du skal programmere. Både Opera, Firefox er skrevet i C++, og det skulle ikke forundre meg om f.eks. OpenOffice og MS Word også er det. For øvrig er forumets søkefunksjon til for å brukes. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Hei sann.Kan man bruke denne boken? Programmering i C++, http://www2.tisip.no/boker/cpp/. Er den bra, eller anbefaler dere noen andre? Uansett, C++, kan jeg lage hva som helst når det gjelder programmer? Kan jeg lage mitt eget word programm?! Ehh... en nettleser? Vel, danker for svar . Var pensumbok for meg for mange herrens år siden (vel egentlig ikke så mange). Leste den aldri, men fikk topp karakter allikevel. :!: Eneste jeg husker fra den tidligere utgangen av boka, var at den var fryktelig tørr. Ser også at Accellerated C++ er brukt i mange C++ kurs på diverse universiteter. Et review av boken her. Ellers vil jeg gjenta: husk å gjøre MANGE av oppgavene for hvert kapittel. Sånn minimum 50% av tiden bør anvendes på programmering. Endret 1. april 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Steinbitglis Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har lest litt i den på privat basis, boka har mange oppgaver og fungerer fint uansett om du jobber mye eller lite med stoffet, strekker seg helt fra grunnleggende til avansert liksom. "Accelerated c++" er nok en bok som er bedre til å begynne med (morsommere) "The c++ programming language" er nok en bedre bok for de mest avanserte Hvis du bare vil ha en generelt bra bok som dekker mye av c++, ville jeg valgt "Programmering i C++" Jeg tror ikke det er nødvendig å velge en engelsk bok, du finner ut av orda uansett, jeg er veldig taknemlig for at jeg brukte norske bøker selv. Lenke til kommentar
Mantion Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Den boken der har jeg, og den er kjempe bra. Detaljert beskrivelse på alt, og det er lett og forstå. For nybegynnere er den boken perfekt! Lenke til kommentar
Rainer32 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Bjarne Stroustrup: The C++ Programming Language Skrevet at mannen som lagde C++, og det må nødvendigvis være denne som er "The Book" innenfor C++. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Bjarne Stroustrup: The C++ Programming Language Skrevet at mannen som lagde C++, og det må nødvendigvis være denne som er "The Book" innenfor C++. Absolutt ikke å anbefale fra meg iallefall hvis en skal lære C++. Den gjør heller mer nytte for seg som oppslagsbok når en lurer på ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå