Pep Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har ett Aero X-202 kabinett med frontpanel (lyd og 2xUSB). Har fått koblet til USB på hovedkortet, men lyden er verre. Vet eksakt hvor dem skal inn på hovedkortet, men det er 8 løse pinner på ledningene som kommer fra frontpanelet,og teksten på disse stemmer overhodet ikke med teksten på hovedkortet/manualen til hovedkortet (Asus P4P800 Deluxe). Noen som vet hvilken som skal sitte hvor? Forhånd mange mange takk!! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Prøvd å lese manualen til kabinettet? Gjette deg fram? Etter hva jeg vet, skal navnene være ganske like, på kontaktene altså... Jeg fikk selv montert lyden på stackeren uten manual til epox hovedkortet mitt. Brukte manualen til mitt gamle k333Ultra kort... Lenke til kommentar
Pep Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hadde det bare vært med manual til kabinettet så hadde det kanskje vært enkelt. 3dfxcool (som det er kjøpt hos) vet ikke selv engang. Uprofft. Har "gjettet" frem, men det nærmest håpløst. På kablene står det (8 stk enkeltpinner): ground svart (2 stk) micbias rød speaker out L blå speaker out R grønn Return L brun Return R hvit mic in gul På hovedkortet(og manuelen til hovedkortet) står det: Mic2 Micpwr Line out R NC Line out L Bline Out L Bline Out R +5Va Agnd L og R pinnene er forståelig, men resten?? Noen som vet? Noen som har ett slik kabinett som har fått koblet lyden til frontpanelet?Tips mottas med stoor takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå