kenthlar Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei alle Er på jakt etter trådløst PCMCIA lydkort. Likt DETTE bare trådløst. Finnes dette?? Kenth Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvordan da trådløst? Altså et pcmcia kort skal jo dyttes inn i maskina uansett. Hvilken bit er det du vil skal være trådløst? Jeg bare lurer Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Hvordan da trådløst? Altså et pcmcia kort skal jo dyttes inn i maskina uansett. Hvilken bit er det du vil skal være trådløst? Jeg bare lurer Trådløst signal mellom PCMCIA lydkortet til f.eks anlegget. Er lei av å trekke ledning fra den bærbare pcen til anlegget, hver gang jeg skal høre på musikk. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Regner med du må ha en annen slags løsning, med lyd overføring via RF eller noe slikt. F.eks Denne Lenke til kommentar
woid Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 du kan evt kjøpe airtunes og bruke den til å spille av musikken. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er på jakt etter trådløst PCMCIA lydkort. Likt DETTE bare trådløst. Finnes dette?? Beklager. Så vidt jeg vet så finnes det ingen lydkort som overfører lyd trådløst direkte. Man må nok bruke løsninger som vist tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå