Gå til innhold

Fått samsung z500!

Anbefalte innlegg

Ah, da har jeg fått min samsung z500! Jeg er heldig, Min kjære onkel har nettop fått topp jobb hos samsung I tyskland, og han fikk to z500 siden han er ny å sånn :love::yes: , siden han veit at jeg er ganske interessert i mobiltelefoner fikk jeg den ene :w00t: ! jeg er gull ass.

Har ikke fått gjort no særlig på den, men tastene er SINNSYKT deilige, Passer godt til mine klubbefingre også!!! men det er bare nummertastene, menytastene er altfor harde faktisk. Så man blir sliten av å bla i menyene, som foressten er veldig gode, oversiktlige å greier... Bilde rkommer nok sener, akkurat nå har jeg ikke no kamera for hånden :cry:

Batteritiden kan jeg ikke si noe om siden jeg fikk den i dag ;)

Gidder ikke å skrive så mye, kom md spørsmål?

edit: Skrivefeil ;)

Endret av Alne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, skal gjøre det neste gang, jeg var litt overraska jeg å når jeg fikk den.

Menyen er 4x3 ikoner og animasjonene er stilige!

Skjermen er det beste jeg har sett, er ikke sikker på oppløsning, men den er krystallklar! Satt ute i sola tidligere i dag, og jeg så veldig greit hva som stod å sånn.

Ytterskjermen er....øø.....helt vanlig? Ikke no å utsette på den, hittil.... Men nå har jeg liksom hatt den her i 1 dag.....

Lenke til kommentar

Jiiizzz.. Vær så snill, slutt med "post bilder og ditten og datte". Greit, dette sier kanskje at han har mobilen, men drit i det da. La gutten få poste de dumme bildene, og slutt å komenter absolute alt.

Akkurat derfor jeg hater denne dagen, ingen som tar noe som helst seriøst hvis du har fått noe nytt f.eks.

He he.. Måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Ingen hadde vel tatt det seriøst uansett hvilken dag, da det ikke er noen grunn til det ;) ...

Jaja. Men, hva om faren (?) hannes jobber i Samsung og han virkelig fikk den telefonen.

Men, er enig i dere, virker seriøst ut som en april spøk når han ikke poster bilder og det kommer en feilmelding når du skal laste de opp til PC. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...