Crazysteps Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hadde en kunde innom nå som spurte om vi hadde hørt noe om de to nye modellene fra Siemens og Nokia med en utgang som gjorde dem istand til å benytte PCI Express. Noen som vet noe om dette? Hørtes ut som to monstre av noen telefoner isåfall. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Altså, telefoner med støtte for PCI Express kort? Hvordan skulle dette fungere? Kan ikke akkurat se for meg at jeg kobler til et svært Nvidia-skjermkort med egen strømforsyning til mobilen. Nå tenkte jeg meg om litt. Du som prøver å lure oss, eller var det han som lurte deg? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Altså, telefoner med støtte for PCI Express kort? Hvordan skulle dette fungere? Kan ikke akkurat se for meg at jeg kobler til et svært Nvidia-skjermkort med egen strømforsyning til mobilen. Nå tenkte jeg meg om litt. Du som prøver å lure oss, eller var det han som lurte deg? Hehe Virket ikke som han prøvde seg på en aprilsnarr altså, men man vet aldri. Hadde visst vært på et møte på jobben der en eller annen hadde nevnt dette. Syntes det høres veldig rart ut selv, men som sagt... hvem vet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nå som jeg tenker over det er det ikke sååå utenkelig, men da må det isåfall være PCI Express 1x han mente, ikke 16x som brukes til skjermkort og sånn. Det ville aldri i livet fått plass på en mobil. Bilde av PCI, PCI express 1x, og PCI express 16x: Men uansett, jeg tviler.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 kanskje ett 3g datakort fra netcom eller telenor? Pcmica eller noe (det har jo kommet nye kort med pcie for laptopper etter pcmcia) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Var ikke så stor den PCI Expressen der, nei. Men hva slags kort kan det være? Noen som har forslag? Kan lydkort evt grafikkkort være én ting? For å få sinnssykt god lyd/bilde på telefonen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Det er det dummeste jeg har lest... Hva skulle poenget med PCI-express være? Koble til eksterne enheter? Hørt om USB? Endret 2. april 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Det er det dummeste jeg har lest... Hva skulle poenget med PCI-express være? Koble til eksterne enheter? Hørt om USB? Takk for et konstruktivt tillegg i debatten. Er sikkert noen fordeler med PCI Express i forhold til USB, tror du ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå