Schnickaschnicka Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har nå installert mitt "Lian Li Window Kit Blue Aquarium og tenkte å legge ut noen bilder, og jeg kan anbefale dette settet. Det er veldig morsomt, eneste minuset er at det bare følger med et blått neonlys. Lenke til kommentar
FanTazY Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvor mye ga du for settet da? for ser jo ut som 1 neon lys funker fint Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 jeg ga 500 pluss frakt 150 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ser litt europris ut med de fiskene synes jeg Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 anbefaler ekte fisker Hadde vert morro å prøvd. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 anbefaler ekte fisker Hadde vert morro å prøvd. Ikke for fiskene, de hadde nok ikke levd der lenge Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 anbefaler ekte fisker Hadde vert morro å prøvd. Ikke for fiskene, de hadde nok ikke levd der lenge Hadde det ikke vert mulig meg noen form for oksygen og forings-system da? Blir kanskje litt overkill med levende fisk i sidedøra . Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Første bud er vel å sørge for at de ikke koker da.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det blir nok uansett for liten plass til fiskene, de trenger jo tross alt litt mer plass enn det er inni der. Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 neida;) det er jo bare fisk... men ikke få det offentlig, blir bare tull med dyrevernet og sånt mat de en gang annen hver dag, så er nok de i livet ut uka. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det blir nok uansett for liten plass til fiskene, de trenger jo tross alt litt mer plass enn det er inni der. Det hadde sikkert funka bedre å kaste en SFF maskin opp akvariet, bare modda det vanntett først, og selvfølgelig med ekstern DVD-brenner Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg vil anbefale deg å bruke dremelen på baksiden av fisketanken, ta av fisketanken, snu den. For så å popnagle den fast igjen... Da bygger den ikke ut ivertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå