FanTazY Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hey! jeg solgte Q-tec towre mitt for litt siden, kjøpte det for 450 +frakt. da følgte det med 350w strøm forsyning. Da jeg solgte det solgte jeg det uten strømforsyning, men med ferdig skjert dør. veldig kul btw men jeg solgte det med en bra 90mm vifte et rundt neon lys til fangrill forann vifta i døra. + 2 neon lys inni pc'en og ferdig borra Knappe hull i fronten. jeg solgte det for 300kr. synes dere jeg tapte på det eller tjente på det? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 du tapte 150 spenn og en hel del arbeid. For meg er 300kr ingen ting.. og jeg ville ikke solgt et kabbis for 300 spenn, da ville jeg heller beholdt det selv... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Genialt! For å sette ting litt på spissen og lage en metafor ut av det: Du kjøpte en katta i sekken, tok ut katten, og styla sekken. deretter solgte du sekken. Ergo, du sitter igjen med katten fra sekken. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ehm, hva var poenget med denne posten? At du ville fortelle at du hadde solgt et Qtec kabinett, eller at du muligen hadde tjent 1 cola / tapt en cola? :ehm: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Denne kategorien er ment for de som trenger hjelp til kjøp eller salg av PC. Så vidt jeg skjønner skal du verken kjøpe eller selge PC, og kabinettet ditt er allerede solgt. Stenges. Endret 1. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg