MIracul-X Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 dette var sykt! Jeg sitter på en Telenor linje ADSL 1024 linje! Idag da jeg skulle laste ned en episode av naruto fra dallashostingonline (eller noe slikt, skal finne ut senere) Filen er på 275 megs jeg har filen, den er uten feil, å har sett ijennom hele filmen! DETTE ER IKKE EN APRIL SNARR FOLKENS! DET TOK ca. 2sek å LASTE NED HELE FILEN! SE BILDET! hvordan er det mulig? tror ikke jeg skal bytte fra telenor Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 "ha ha" Etter min kunnskap _KAN_ ikke en adsl linje klare å levere 50 mbytes per sekund. Uansett hva som skjer. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Yeah right... *Rapportert... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Yeah right... *Rapportert... fint du deler det med oss andre edit: har hatt samme feilen med opera selv noen ganger.. Endret 1. april 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 haha, tviler på at diskene dine klarer å jobbe så raskt i det hele tatt^^ 1. april er såååå morsomt.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 He... hmm... øø he? LES RETNINGSLINJENE!!!11!11! Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 sikker på at d der er så og si umulig..har samme linja, men klarer ikke laste ned fortere enn 150kb\ps når jeg laster ned filer med "windows nedlastinga" Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 det må ha tatt 5 sek å laste ned fila med den farten. ikke 2. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 den har nok cacha filen på forhånd mens du valgte save to disk ;o) Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er bare en bug, skjedd hos meg mange ganger også. Filen funker heller ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Om fila funker skal du få ei banan. Lenke til kommentar
ZeXeL Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er ikke helt sikker her da men har ikke de fleste IDE hardisker lesehastighet på ca 25-30MB/per sek og skrivehastighet på 10-15MB/per sek? Just a thought. Mvh ZxL Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Tar jeg ikke helt feil er det der en helt vanlig "bug" i Opera som oppstår når du allerede har lastet ned filen og prøver å ta den ned på nytt. Så enten har du misforstått litt, eller så prøver du deg på en dårlig aprilsnarr Edit: Eller som Admin'c sier ble nok fila cacha og når du trykket lagre så var filen allerede nedlastet. Endret 1. april 2005 av ^ViFtA^ Lenke til kommentar
Humbo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er nok slik som Admin'c sier, hastigheten som er oppgitt i Opera er hastigheten filen ble skrevet til disk fra cachen, og ikke hastigheten den ble lastet ned med. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg skal ha meg frabedt at det caches 200 mb store filer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Når eg ikkje lagrer fila med det samme går den ikkje i 508302 kB\s i starten, berre hopper så langt den er kommet. Lenke til kommentar
Humbo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Filer som blir lastet ned gjennom IE, og mest sannsynlig Opera også, caches på C: disken en eller annen plass før de blir flyttet til stedet hvor brukeren valgte å laste ned filen. Slike "sinnsyke" hastigher kan også oppnås om man laster ned en fil, avbryter rett før den er ferdig, og så laster den ned igjen og resumer. Da kan browseren oppfatte hele filen som nedlastet på den tiden som det siste segmentet ble lastet ned. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Min ADSL telenorlinja på 740 går i en himla fart for dagen?!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg