thoro Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei! Kan noen si meg hvor lang avstand man kan overføre over på USB 2.0? Utgangspunket for spørsmålet er at jeg lurer på å kjøpe denne Hyundai-skjermen som har USB-uttak. Tanken er da å sette skjermen langt fra PC-en for å unngå støy, og ta ut mus/tastatur/lyd fra USB-uttaktet på skjermen. Vil det funke, og evt over hvor lang avstand? mvh Thor Lenke til kommentar
Booter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tror det er 10 meter som er max for å unngå signaltap Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg trodde det var 5m på USB2? Jeg har en HD, og den sliter av og til hvis jeg bruker 5m+3m-ledning. Lenke til kommentar
Booter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bruker 10m USB skjøteledning på webcam og har prøvd samme ledningen på ekstern HD. Fungerte bra her, kanskje kvalitetsforskjell på kablene. Lenke til kommentar
baretull Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Den offisielle spesifikasjonen er 5 meter på USB2.0 Du kan imidlertid bruke noen USB hub'er på veien og komme opp i 30 meter. Se Q3/A3 i linken over Kan sikkert bruke lengre kabel, men om noen eller alle USB-enhetene har problemer ville jeg brukt en kortere kabel som første skritt i feilsøkingen. Lenke til kommentar
thoro Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Takk skal du baretull, linken du ga besvarte mine spørsmål perfekt! mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå