zOu|_ Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Trenger ny strømforsyning i klassen 340W og høyere som må være meget stille. Noen som har noe å anbefale eller vet om den desidert stilleste strømforsyningen? Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Enermax har en basic vesjon EG365PVE som både NoiseControl og Enermax har modifisert! Har du lite penger: Enermax 350W med Vifte justering den er stille nok for meg! EG365AXVEFMA er den samme strømforsyning som EG365PVE er, men har i tillegg aktiv PFC (Power Factor Correction) og en justerbar motstand i bakkant som gjør at brukeren selv kan regulere ned viftehastigheten og støyen. Hvis du har mye penger: NoiseControl strømforsyning 370W Enermax EG465PVE støydempet av Noise Control. De to standardviftene er fjernet og erstattet med 1 stk. temperaturregulert PAPST 3412NGL. Alle som har et skrujern og en loddebolt kan skifte ut en standard strømforsyingsvifte med en stillegående vifte. Endring av strømforsyningers karakteristikk er imidlertid ikke noe man gjør på slump. Noise Control bytter ut både standardviftene og selve hastighetsreguleringen samt prøver ut strømforsyningene i forskjellige driftsituasjoner. Resultatet fremgår av tabellen under. Benyttes en strømforsyning med karakteristikk A i driftsituasjon D så får strømforsyningen garantert et kort og hett liv. Max. turtall 1700 o/min, Støynivå 25-29 dB(A)! _________________ Abit KT7A-RAID, Athlon 1200 @ 1350, TaiSolCGK760, GF2Pro, 256 + 128MB Apacer, WD80GB + IBM60GB, Win2k [ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-07-02 16:32 ] Lenke til kommentar
zOu|_ Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 1300 kroner er jo litt, men likevel, det blir sikkert stille:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå