Gå til innhold

Strømforsyning...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enermax har en basic vesjon EG365PVE som både NoiseControl og Enermax har modifisert!

Har du lite penger:

Enermax 350W med Vifte justering

den er stille nok for meg!

EG365AXVEFMA er den samme strømforsyning som EG365PVE er, men har i tillegg aktiv PFC (Power Factor Correction) og en justerbar motstand i bakkant som gjør at brukeren selv kan regulere ned viftehastigheten og støyen.

Hvis du har mye penger:

NoiseControl strømforsyning 370W

Enermax EG465PVE støydempet av Noise Control. De to standardviftene er fjernet og erstattet med 1 stk. temperaturregulert PAPST 3412NGL.

Alle som har et skrujern og en loddebolt kan skifte ut en standard strømforsyingsvifte med en stillegående vifte. Endring av strømforsyningers karakteristikk er imidlertid ikke noe man gjør på slump. Noise Control bytter ut både standardviftene og selve hastighetsreguleringen samt prøver ut strømforsyningene i forskjellige driftsituasjoner. Resultatet fremgår av tabellen under. Benyttes en strømforsyning med karakteristikk A i driftsituasjon D så får strømforsyningen garantert et kort og hett liv.

Max. turtall 1700 o/min, Støynivå 25-29 dB(A)!

81730-guin.gif Abit KT7A-RAID, Athlon 1200 @ 1350, TaiSolCGK760, GF2Pro, 256 + 128MB Apacer, WD80GB + IBM60GB, Win2k

[ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-07-02 16:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...