Predecessor Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei Folkens! Jeg har svært dårlig tid til å finne frem til en bærbar i prisklassen 10-15.000 kroner. Har aldri vært på barba.no før, kun på hardware.no. Tror ikke jeg har tid til å søke i forumet etter ovennevte. jeg vet at dette er en type post som ikke er så populær, men bær over med meg. Takker for alle gode forslag. Beste hilsen Veslemøy Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 En Winpad kanskje? Neida, spøk tilside. Kan du være litt mer eksakt prismessig? Og er det med eller uten mva. Med fare for å bli kritisert for å drive egenreklame skal jeg gi deg et godt tilbud. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 du kan jo sjekke hjemmesidene til zepto. de har jo ganske billige maskiner....en av maskinene deres er jo anbefalt hos barbara.no også. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Nå er jeg tilbake igjen. Beklager den ufullstendige beskrivelsen av hva jeg ønsket tips om. Prøver med noen opplysninger som er ønskelig. Jeg tenkte meg en pris på maks 15.000 inkl. m.v.a Gjerne med en PIII eller bedre. 20GB HD minimum 128 MB RAM, DVD, 14,1 TFT eller større. Gjerne med LAN også, selvfølgelig også USB. På forhånd takk igjen! Lenke til kommentar
oltis Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei! Det kjappeste jeg kommer på er en Toshiba Sat. 1800-712 med C1,1, 256,20,14,1, combo, lan, ir, usb. Koster 14990,- på telehuset. Se spec: http://www.toshiba-dm.com Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Intel Pentium 4 - 1,7 GHz 14,1" XGA skjerm (1024x768) 256 MB SD RAM 20 GB harddisk Combo DVD-ROM, CD-RW, + intern diskettstasjon IR port og V.90 modem TV-utgang "...Toshiba Satellite 1900 er den første bærbare datamaskin med Intels Pentium® 4 prosessor. Med sin ekstreme ytelse, visker den ut grensen mellom stasjonære- og bærbare pc´er. I kombinansjon med en lyssterk 14" TFT-skjerm, avansert grafikk og førsteklasses lyd kan Satellite 1900 brukes til krevende multimedia applikasjoner, spill og andre program som tidligere bare fungerte optimalt på stasjonære maskiner..." Koster riktignok kr 12767,- eks mva (kr 15831,- inkl mva) men burde vel kanskje være et godt valg. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Veldig bra Dan Hansen! Du skulle ikke tilfeldigvis ha navnet på butikken/firmaet som selger for denne prisen? Man strekker seg jo litt, når man får den pakka der til den prisen. Og så til modereator: Jeg oppdaget først nå at jeg hadde bommet på forumet, men det får heller stå sin prøve. Venter spent på svaret Dan. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Har du prøvd prisguiden her på http://www.hardware.no ? Lenke til kommentar
ols Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 tilbud hos dell.no akkurat naa som heller ikke ser saa dumt ut. vel 14ooo. skjerm med stoerre opploesning enn toshibaen over, men langsommere. (tenkte paa aa kjoepe den selv, men det gaar ikke da jeg skal bruke den til aa fremstille masseoedeleggelsesvaapen) Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 21:09, Kjellis skrev:Har du prøvd prisguiden her på http://www.hardware.no ? Hark,host, kremt, glemt *forte meg å søke* Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Veslemøy; - har sendt deg en privat melding Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Negativt på prisguiden. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 21:26, Dan Hansen skrev:Veslemøy; - har sendt deg en privat melding Takker, skal lese den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå