Gå til innhold

Har noen fått sin ASUS M6826NEUP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hvar i kontakt med både ps data og cray norge dagen etter det lå ute på grunn av prisen hvar satt opp til 12??? KR.

Dem sa at det hvar en pris feil på grunn av valutta kursen.

Hadde tenkt til og bestille den til den prisen du refrerer til .

Flax for deg vis du fikk den til den prisen.

Jeg for min del hoppa over og bestille den till 12??? kr

hvar litt for sen på avtrekern ja.

skitt for meg. :blush::mad:

Endret av kvase
Lenke til kommentar

Hvis de skal slippe å oppfylle bestillingene tatt med den 'gale' prisen måtte dette bli med henvisning til Avtalelovens $32 som sier:

§ 32. Den, der har avgit en viljeserklæring, som ved feilskrift eller anden lignende feiltagelse fra hans side har faat et andet indhold end tilsigtet, er ikke bundet ved erklæringens indhold, hvis den, til hvem erklæringen er avgit, indsaa eller burde indse, at der forelaa en feiltagelse. [...]

Selv synes jeg ikke denne kommer til anvendelse her, da det (med det store prisfallet på bærbare generelt den siste tiden tatt i betraktning) bare var snakk om en veldig god pris, og ikke en utrolig god pris som man burde skjønne var en 'feiltagelse'.

Endret av qwert
Lenke til kommentar
greit det send meg en melding når du har fått den da.

vem dato bestilte du på dato og kl slett vis mulig.

takker viss du gjir meg beskjed.

Av ren nyskjerrighet..hvorfor lurer du på dette??

Har det noe å si??

Skal gi svar når jeg finner ut om den kommer heller ikke...

Lenke til kommentar
qwert

er jo ille at det ene øyebliket koster pc 9500 og 2 timer senere kostern 12???kr

Hvorfor det? Om man ikke fikk kjøpt til den gale prisen har man jo absolutt ingen ting å klage på. Priser varierer hele tiden, på enkelte varer svært mye, og har man vært for sent ute til å få med seg et godt tilbud så 'tough luck'.

At prisen gikk opp igjen har heller ingen ting å si for de som bestillte til den 'gale' prisen. For disse er det eneste som teller om de på kjøpetidspunktet skjønte, eller burde ha skjønt, at den var feilpriset. Det synes ikke jeg er tilfellet her.

Lenke til kommentar

har hatt glede av å leke meg med min M6800ne i et par dager nå,

det var noen kjekke overraskelser,

først, den kom med 1x512 ram og ikke 2x256,

veldig kjekt for meg i og med at jeg har planlagt iå ha 2x512 på min,

videre så virker det som de har oppgradert dvd stasjoren slik at den nå er 8x Dual/Double Layer

og til sist fikk jeg zero dot bright pixel garanti på lcd skjermen ..

I det hele tatt kan vi trygt si at jeg er superfornøyd med denne pc'n

:grin::grin::grin:

Lenke til kommentar

:w00t: Da har jeg også fått min Asus og har kun en ting å si :thumbup:

Har enda til gode å høre vifta gå.... og kan ikke kjenne noen varme fra harddisken :)

Ble glad da jeg leste at det var 1*512 brikke og ikke 2*256, da jeg har tenkt til å oppgradere selv

:D:D:D

souljah: har du noen formening om hvilken ram merke man bør velge? Vet du om Asusen er "kresen"?

Endret av arnebellinda
Lenke til kommentar

Den har en batteritid på ca 5,5 timer.... ved word bruk..

Har nå kun ladet den opp 1 gang (sitter og tømmer batteriet nå..)

har installert programmer og aktivert det tråløsenettet hele tiden, og til nå har den vært i bruk i 3,5 timer.. holder nok ca 15-20 min til..

Er stor fornøyd :D

Har også muligheten til å sette inn ett batteri nr2 i steden for dvd spilleren og da øke tiden til ca 8,5 timer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...