Mio Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei! Har lest en del ang den nye patchen som til media player som så mange diskuterer her. Så jeg lurer på hvordan man kan få fjernet media player og evt den patchen? Hvis det går ann.. Det gjør meg ikke så mye,men har ikke lyst til at noen skal snoke på pc'n bare :smile: Siden PC står for personal computer,så har jeg lyst til å ha det som er på den personlig oxo. Mio Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg tror exploiten som patches er knyttet opp til windos sitt fantastiske .wma format hold deg unna filer av denne typen, ikke innstaler patchen og behold data`ene dine personlig. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Tror denne patchen er litt snål? La den inn på en w2k maskin her på jobben, og det som skjedde når jeg rebootet var at administrator passordet var borte. Fikk ikke logget inn! :sad: Lenke til kommentar
Destro Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 13:27, jester skrev:Tror denne patchen er litt snål? La den inn på en w2k maskin her på jobben, og det som skjedde når jeg rebootet var at administrator passordet var borte. Fikk ikke logget inn! :sad: Det er jo sikkert fordi du kjører et piratkopi av W2K . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå