Gå til innhold

Dårlig at det koster penger å spille WoW


Anbefalte innlegg

Det er dårlig gjort å måtte betale for bensinen! Jeg har jo allerede kjøpt bilen!  :roll:

Kjell Magne vil vel snart legge en avgift på online spilling.. Alt som folk kjøper/bruker skal være dyrt(Staten kreve mer avgift).

 

Vi skal alle sitte med en rusten 286 med analog 8600 modem, bo i blokk på Grønland, kjøre Opel Kadett fra 1977 og betale 60% skatt til den norske stat. Enten skal du leve på sosialen eller så skal du jobbe på sosialkontoret. Vi skal alle spise kålsuppe og kjøpe klær fra Sparkjøp. Og han der kålhue av en miljøvernminister skal hindre næringslivet ved skatter og avgifter på miljø. Her skal det ikke være aktuelt med noen form for industri. SV vil sørge for jobbene i sosialkontoret.

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om 2 mnd kommer uansett registreringsavgiften til å forsvinne. Jeg kunne gjerne fortsatt med å betale, men Blizzard har visstnok fått nok inntekter til å dekke utgifter for 2,5 år fremover.

Du fikk meg til å tenkte to ganger der, var nesten så jeg måtte stikke innom Wow siden og sjekke men heldigvis så jeg posten din under :p

Har selv bare blitt lurt idag :roll:

Lenke til kommentar

Ork å ta den diskusjonen om Staten. Vi lever i verdens beste land. Det hadde vi ikke vært om ingen hadde betalt skatt og avgift. Og at folk whiner om at €9 eller noe er dyrt, så synes jeg også det er latterlig. Vi er det landet i verden som har størst inntekt per innbygger. Altså sitter vi igjen med mest cash av alle. €9 er bare en dråpe i havet for oss. I Ukraina, Bulgaria, Moldova og andre land vil det kanskje bety 1-2 ukers jobbing.

 

SLUTT MED KLAGINGA - KOS DERE MED SPILLET!

Lenke til kommentar
Ork å ta den diskusjonen om Staten. Vi lever i verdens beste land. Det hadde vi ikke vært om ingen hadde betalt skatt og avgift. Og at folk whiner om at €9 eller noe er dyrt, så synes jeg også det er latterlig. Vi er det landet i verden som har størst inntekt per innbygger. Altså sitter vi igjen med mest cash av alle. €9 er bare en dråpe i havet for oss. I Ukraina, Bulgaria, Moldova og andre land vil det kanskje bety 1-2 ukers jobbing.

 

SLUTT MED KLAGINGA - KOS DERE MED SPILLET!

:p Ha rikke klaga på avgiften til Blizzard. Jeg betaler mer enn gjerne. Avgiftene til Kjell stinker.. Men det er jo APe gjengen og SV som har fikset det.

 

Kjell magne fikser opp selv seinere. Bare vent!

 

Vi bor i verdens rikeste land? Ja

Kan vi få det enda bedre? Ja

Kan vi utnytte mulighetene nå? Ja

Vil vi gjøre det når vi har Kjell Magne(KRF) og SV? Nei

Trenger vi alle de avgiftene? NEI

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Og dette kommer av at dette spillet suger noe helt jævlig i forhold til Wow, og med ekspansjonspakker som må kjøpes hvert halvår til 500kr, så blir det litt billigere enn wow, men spillet er søppel i forhold. Unik server teknologi? Ja, de trenger vel ikke rare servere, for det kommer til å være du og noen få andre fjompenisser som spiller dette møkkaspillet.

 

 

Dette irriterer meg noe helt grenseløst.

 

1. Ekspansjonene MÅ ikke kjøpes!! FÅ det inn i hodet. Og ja, man er fortsatt like god som alle andre uten ekspansjoner.

2. De koster nok ikke mer enn max 400 kr.

3. De hadde 500 000 personer som spilte SAMTIDIG i Oktober betaen, få folk? Neppe. Og det var ca. 0 lagg, noe som WoW ikke kan skryte av i det hele tatt!

4. Du har sikkert ikke spilt dette spillet engang. La folk ha sin egen mening uten å flame dem til ***.

5. Spillet er ikke ute engang, og det går WoW en høy gang, og vel så det. Jeg synes det er utrolig mye bedre enn WoW, men meg om det.

 

EDIT : Og du tror at WoW ikke kommer med ekspansjoner? Tro om igjen.

Men noe av det verste er at selv om de tjener sinnsykt mye på dette spillet, så klarer de ikke å holde serverene oppe, da tenker jeg spesielt rett etter release. De må da lære fra USA-releasen.

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar
Og dette kommer av at dette spillet suger noe helt jævlig i forhold til Wow, og med ekspansjonspakker som må kjøpes hvert halvår til 500kr, så blir det litt billigere enn wow, men spillet er søppel i forhold. Unik server teknologi? Ja, de trenger vel ikke rare servere, for det kommer til å være du og noen få andre fjompenisser som spiller dette møkkaspillet.

 

 

Dette irriterer meg noe helt grenseløst.

 

1. Ekspansjonene MÅ ikke kjøpes!! FÅ det inn i hodet. Og ja, man er fortsatt like god som alle andre uten ekspansjoner.

2. De koster nok ikke mer enn max 400 kr.

3. De hadde 500 000 personer som spilte SAMTIDIG i Oktober betaen, få folk? Neppe. Og det var ca. 0 lagg, noe som WoW ikke kan skryte av i det hele tatt!

4. Du har sikkert ikke spilt dette spillet engang. La folk ha sin egen mening uten å flame dem til ***.

5. Spillet er ikke ute engang, og det går WoW en høy gang, og vel så det. Jeg synes det er utrolig mye bedre enn WoW, men meg om det.

 

EDIT : Og du tror at WoW ikke kommer med ekspansjoner? Tro om igjen.

Men noe av det verste er at selv om de tjener sinnsykt mye på dette spillet, så klarer de ikke å holde serverene oppe, da tenker jeg spesielt rett etter release. De må da lære fra USA-releasen.

1. Det høres jævla morsomt ut.. Det blir billig å drifte.

2. OK.

3. 0 Lagg, statisk grafikk, kjedelig action og langt fra kvaliteten til WOW. Kjedelig som f.

4. Jo, jeg vant open beta.

5. Fint for deg, dette gidder ikke jeg å kjøpe.

 

:-) Wow laster man ned ekspansjoner automatisk.

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Wow laster man ned ekspansjoner automatisk.

 

Du kan tro det?

Det vil komme ekspansjoner man må betale for til WoW også, mark my words. Det du snakker om er patcher, noe GW får automatisk, altså, man må ikke laste ned en og en patch annenhver uke, nei, man får alt streamet rett inn på pcen og trenger ikke å laste ned en patch i 1 time før man kan spille.

 

1. Det høres jævla morsomt ut.. Det blir billig å drifte.
Den skjønte jeg ikke...

 

3. 0 Lagg, statisk grafikk, kjedelig action og langt fra kvaliteten til WOW. Kjedelig som f.
Hva mener du med statisk grafikk? Kjedelig action? Skjønner jeg ikke heller, men men hva du vil, men hvis du synes GW's action er kjedelig, så burde du synes at WoW sin er drependes kjedelig, noe mer repitivt skal man lete lenge etter. Synes GW er mye mer polisha enn WoW, da men.

 

Skal like å se den server løsningen som skal være så billig
Hvis du har spilt beta, så har du sett den... Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...