ekjr Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har tre maskiner i ett lite nettverk. To av dem finner hverandre mens den siste får beskjed om at "mshome er ikke tilgjengelig". Jeg har prøvd å kjøre nettverksveiviser på nytt på alle maskiner, men det samme skjer med denne ene maskinene hver gang. Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har du innstallert IPX protokollen på problem maskina? Lenke til kommentar
ekjr Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Usikker på det, hvor finner jeg IPX da? Lenke til kommentar
ekjr Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Fant "feilen". Det var i Norton 2005 som fororsaket problemer. Vel og bra med sikkerhet, men det må da være grenser? Takk for svar Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fant "feilen". Det var i Norton 2005 som fororsaket problemer. Vel og bra med sikkerhet, men det må da være grenser? Takk for svar Det er sånt vi liker. Bare hos microsoft du må skru på alt hvis du vil ha sikkerhet. Alt burde vært slått på i utgangspunktet og heller velge å åpne det du vil ha åpent. Flott du fant feilen! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå