dofferneo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Mulig det er en bitte liten bug. Har fått 3 nyhetsbrev, bare i dag etter klokken 8:30. Det har normalt bare vært ett per dag, og jeg har ikke endret på innstillingene siden jeg meldte meg på for et par uker siden. De to siste nyhetsbrevene inneholdt samme nyheter. Fikk enda ett! Nå blir det bare plagsomt Endret 19. april 2005 av dofferneo Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Mulig det er en bitte liten bug. Har fått 3 nyhetsbrev, bare i dag etter klokken 8:30. Det har normalt bare vært ett per dag, og jeg har ikke endret på innstillingene siden jeg meldte meg på for et par uker siden. De to siste nyhetsbrevene inneholdt samme nyheter. Fikk enda ett! Nå blir det bare plagsomt Anbefaler deg å lese det jeg skrev i første post hvor jeg sier at det kan hende at man plutselig får litt flere nyhetsbrev på en gang, og dette skjedde nå siden jeg gjorde noen endringer som jeg måtte teste med en gang. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har ikke fått noen "brev" enda jeg Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mulig det er en bitte liten bug. Har fått 3 nyhetsbrev, bare i dag etter klokken 8:30. Det har normalt bare vært ett per dag, og jeg har ikke endret på innstillingene siden jeg meldte meg på for et par uker siden. De to siste nyhetsbrevene inneholdt samme nyheter. Fikk enda ett! Nå blir det bare plagsomt Anbefaler deg å lese det jeg skrev i første post hvor jeg sier at det kan hende at man plutselig får litt flere nyhetsbrev på en gang, og dette skjedde nå siden jeg gjorde noen endringer som jeg måtte teste med en gang. Åja. Hehe Ja, det fungerer i hvertfall. Har fått 4-5 i dag. Kom nettopp enda ett. Spamming i stor stil fra HW Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Har ikke fått noen "brev" enda jeg Har du aktivert det da? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har ikke fått noen "brev" enda jeg Har du aktivert det da? Ja, har godkjent det. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Har ikke fått noen "brev" enda jeg Har du aktivert det da? Ja, har godkjent det. Alt ser fint ut. Får se om du får i morgen da. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hey, slutt med den spammingen Neida, skjønner at det er testing. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Bare og spamme ivei til meg findusm, fikk "brev" i dag Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg får en masse uoversiktlig tekst i nyhetsbrevene mine, hva har jeg gjort feil? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg får en masse uoversiktlig tekst i nyhetsbrevene mine, hva har jeg gjort feil? Rediger Nyhetsbrev innstillingene dine og be om at det vises som .Html og ikke kode Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Findus: jeg får ikke opp artiklene eller Omtalene av de ulike tingene som blir vist og linket til i nyhetsbrevet deres. Bruker Opera 7.X, får noen ganger opp en beskjed om at siden ikke finnes. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Meldte meg på dette men: Får opp av jeg skriver feil brukernavn/passord, selv om alt er helt korrekt. Det samme skjer forresten på handlevognen i "prisguiden" også. Så da så Endret 28. april 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvordan endre innstillinger på nyhetsbrevet da?? :S Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Når du får mail fra de, så velger du og redigere innstillingene dine, eller du kan logge deg på Nyhetsbrevet og endre det der, se første post for link. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Bare jeg som får en tom side når jeg prøver å gå inn på http://www.hardware.no/dev/newsletter.php ? EDIT: Prøvd i Opera, Firefox og Internet Explorer. Endret 1. mai 2005 av PT Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nei jeg får bare en hvit side her og... Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Samme her. Jeg som gledet meg så til dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå