Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg fant en bug ved avbestillings-systemet deres. Jeg har nå forsøkt å avbestille nyhetsbrevet deres tre ganger (ble for mye mail ), og alle gangene har jeg fått meldingen "Du har blitt fjernet fra nyhetsbrevet og vil ikke motta flere e-poster.". Dette stemmer altså ikke, ettersom jeg har fått en del mail etter at jeg gjorde dette for første gang. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Jeg fant en bug ved avbestillings-systemet deres.Jeg har nå forsøkt å avbestille nyhetsbrevet deres tre ganger (ble for mye mail ), og alle gangene har jeg fått meldingen "Du har blitt fjernet fra nyhetsbrevet og vil ikke motta flere e-poster.". Dette stemmer altså ikke, ettersom jeg har fått en del mail etter at jeg gjorde dette for første gang. Det tyder på at det ikke er helt intuitivt ja. Men du må altså første klikke på avbestill-knappen. Så må du klikke på linken nederst på siden for å bekrefte. Testet nå selv og jeg hadde ingen problemer med å melde meg av. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 kan dere skrive nyhetsbrevet med mellomroM??? Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Slenger meg på jeg Dette har jeg lengtet etter Lenke til kommentar
kblues Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Påmeldt jeg og. Endret 13. april 2005 av kblues Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 kan dere skrive nyhetsbrevet med mellomroM??? Hvorfor i alle dager skulle vi innføre en skrivefeil(orddelingsfeil) da? Eller sikter du til noe annet? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det finnes jo ikke Mellomrom i nyhetsbrevet... noe som gjørdet nesten umulig og lese... Mellomrom= A Mellomrom B Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det finnes jo ikke Mellomrom i nyhetsbrevet... noe som gjørdet nesten umulig og lese... Mellomrom= A Mellomrom B Helt enig, det gåt jo ikke an og lese det..... Finnes ikke mellomrom "mellom" ordene og ingen avsnitt Hvis dette altså er meningen, kommer jeg til og avbestille med det samme. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Da har jeg meldt meg på jeg og. Så sier jeg ifra i denne tråden hvis jeg finner noen feil. Håper at dette blir bra. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det finnes jo ikke Mellomrom i nyhetsbrevet... noe som gjørdet nesten umulig og lese... Mellomrom= A Mellomrom B Helt enig, det gåt jo ikke an og lese det..... Finnes ikke mellomrom "mellom" ordene og ingen avsnitt Hvis dette altså er meningen, kommer jeg til og avbestille med det samme. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det høres ut som at dere annonerer på HTML-versjonen og har en epostleser som støtter HTML dårlig. Post gjerne informasjon om hvilket program / tjeneste dere bruker. Skjermbilder er også flott. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Da har jeg fått det første nyhetsbrevet, og har noen ting å si. Dette er bare småting som jeg er sikker på dere er klar over, men sier det for det bare i tilfelle. Først så syns jeg at hw.no logoen ser litt pixlete ut, for å si det sånn. Den er ikke helt smooth hvis du skjønner. Så for det andre så syns jeg at alle bildene til nyhetene kunne vært like store. Det er ikke noe stor feil eller noe, men jeg syns at det hadde sett bedre ut hvis alle hadde samme størrelsen. Så kan jeg nevne at Project Bender bildet ikke vises. Ellers så syns jeg at det ser bra ut. Enkelt og oversiktlig. Det er bra med plass mellom nyhetene og der ser bra ut. Det tok ikke lang tid å laste ned saken, noe som er bra for de som ikke har bra internett linje. Eller de som har dårlig linje på jobben, som meg. Virker lovende dette her. Lenke til kommentar
woid Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 her er hvordan ikke-html-utgaven ser ut i gmail Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det tyder på at det ikke er helt intuitivt ja.Men du må altså første klikke på avbestill-knappen. Så må du klikke på linken nederst på siden for å bekrefte. Testet nå selv og jeg hadde ingen problemer med å melde meg av. Det jeg gjør er å klikke på linken "Avbestilling/unsubscribe" i en nyhetsmail, og trykker på "Klikk her for å avbestille nyhetsbrevet". Dermed får jeg meldingen "Du har blitt fjernet fra nyhetsbrevet og vil ikke motta flere e-poster.", og under der er det en påloggingsmulighet. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) *Made no sense* Slettet Endret 14. april 2005 av FosFat Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 her er hvordan ikke-html-utgaven ser ut i gmail Dette er litt irriterende ja. Selv bruker jeg html-versjonen utelukkende pga at den vanlige versjonen er for tettskrevet og tung å lese. Dette bør fikses. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Nå har jeg abonnert, får se hvordan dette går Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg har nå avbestilt nyhetsbrevet nok en gang (brukte fremgangsmåten som beskrevet i min forrige post), men får fortsatt nyhetsbrev. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Får fortsatt nyhetsmail, og det irriterer meg noe grenseløst. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Får fortsatt nyhetsmail, og det irriterer meg noe grenseløst. Om du prøver nå så skal det fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå