Nervetattoo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vi har nå utviklet et nyhetsbrev til Hardware.no-nettverket. Det nærmer seg helt ferdig men vi vil gjerne teste det litt til. Det er åpent for hvem som helst å teste det, men siden det enda er i beta bør dere være oppmerksomme på at hyppigheten på hvor ofte nyhetsbrev blir sendt kan økes grunnet testing. Som betyr at dere kan plutselig få 4 nyhetsbrev nesten samtidig, men vi skal ikke spamme så voldsomt. Jeg vil bare kjøre manuelle utsendinger til alle om jeg må teste noe. Håper så mange som mulig melder seg på nå og kommer med konstruktive tilbakemeldinger i denne tråden. Vi regner med at det er noen bugs som gjenstår, samt kanskje litt skrivefeiler. Meld dere på her: Nyhetsbrevet Logg på med samme brukerinformasjon som på resten av sidene våre. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) NyhetsbrevNedenfor kan du selv velge hva du vil ha i ditt eget nyhetsbrev. Du har full kontroll over hvilken type artikler du ønsker, og om du vil følge hvordan prisene beveger seg i prisguiden vår på produktet du skal kjøpe. Alt rett i inboksen din når du selv ønsker det. Skrives det ikke innboks på norsk og inbox på engelsk? Nyhetsbrevet ditt har blitt aktivert. Nedenfor kan du endre instillinger for hva du vil ha med i nyhetsbrevet. Innstillinger. Endret 1. april 2005 av *Tronaldo* Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ser bra ut. Har meldt meg på! Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vi skulle være litt pirkete ikke sant? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Vi skulle være litt pirkete ikke sant? Ja, stemmer det. Jeg vil aller helst luke ut alle bugs, om det er mulig. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Da er jeg med, så får vi se om dette fungerer som det skal Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 I forum-listen, under Off-topic: Film/tv er listet opp to ganger. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dette høres veldig interessant ut ja. *meldesegpå* Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Når man velger hvilke nettsteder man vil ha nyhetsbrev fra, så forandres "hyppigheten" på mailene automatisk til daglig. Ehrm, ser nå at det ikke er mulig å bytte hyppighet i det hele tatt. Edit: La merke til dette i til-feltet; To: [email protected], TEEEST <[email protected]> Regner med at det ikke er meningen, så... Endret 1. april 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Når man velger hvilke nettsteder man vil ha nyhetsbrev fra, så forandres "hyppigheten" på mailene automatisk til daglig. Ehrm, ser nå at det ikke er mulig å bytte hyppighet i det hele tatt. Edit: La merke til dette i til-feltet; To: [email protected], TEEEST <[email protected]> Regner med at det ikke er meningen, så... Det med nettsteder og hyppighet skal jeg få sett på på mandag. Når det gjelder til-feltet; mener du at alt det kommer opp i epost-feltet på innstillingene? Det høres bare veldig rart ut. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Når det gjelder til-feltet; mener du at alt det kommer opp i epost-feltet på innstillingene?Det høres bare veldig rart ut. Nei, det kom i selve (bekreftelses)mailen. Vet ikke om det gjorde at mailen ble sendt to ganger, i og med at jeg bruker gmail og da kom eventuelt begge i samme "conversation". Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Når det gjelder til-feltet; mener du at alt det kommer opp i epost-feltet på innstillingene?Det høres bare veldig rart ut. Nei, det kom i selve (bekreftelses)mailen. Vet ikke om det gjorde at mailen ble sendt to ganger, i og med at jeg bruker gmail og da kom eventuelt begge i samme "conversation". Vi sender kun ut en epost siden du bare kan ha en epost registrert på deg. Er andre som har testet nyhetsbrevet med gmail tidligere, og har ikke hørt noe om dette før. Så såfremt ingen andre som bruker gmail rapporterer det samme er det ikke mye jeg kan gjøre. Så til alle andre som bruker gmail, si i fra om dere opplever dette. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Får bare denne beskjeden "Du har skrvet feil brukernavn og/eller passord." Vet at brukernavn og passord er 100% korrekt, hva gjør man? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Altså får jeg mail om svar i de forsjellige kategoriene? Meldte meg på alikevel Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Abbonere = abonnere Synes forresten at det var unødig tungvindt å åpne nye vinduer for hver gang jeg vil endre noe på f.eks. akamera? Lite oversiktlig. Dessuten er jeg så normal og kjedelig at jo mer jeg må klikke på, jo fortere lei går jeg. Så foreløpig vil jeg tro at det kun blir de mest hardbarkede interesserte som vil abonnere. Du kan jo eventuelt lage en "template", f.eks. om man synes akamera er et bra nettsted, så kan man klikke på en knapp og passende innstillinger aktiveres: relevante fora, og nettsteder. Tenker nå jeg :-) Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hva vil reklamenivået ligge på i nyhetsbrevet etterhvert som det blir realisert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå