TheChatta Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei.. en kamerat av meg skal selge noen pc deler som jeg skal kjøpe. Delene er: -Geforce 4 128 mb skjermkort -Aopen midi tower med powersuply..(dette er et litt gammelt kabinett) -Amd Athlon xp 2000Ghz CPU skal bruke disse delene til og bygge opp en gammel pc som jeg har. Hvor mye er disse delene vert? alle delene er selvfølgelg brukt. Mvh Chatta. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Geforce 4 kan man jo få til ca 3-500.- i dag,er det ti 4200-4600 kort ?.et gammel tower,sikkert bare 250 w strømforsyning og en xp 2000(1500-1600mhz)er jo nesten gratis om det fins i shop"ene lengere. max 1000,-(600-800.-) noe mer er jo og rane folk .. Endret 1. april 2005 av Traxco Lenke til kommentar
TheChatta Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 er usikker på hvor bra sjermkortet er.. tviler på at det er noe spess bra. ja stemmer at det er 250 wats powersuply.. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg vil si at 800kr er en pris som passer godt til salg av disse delene. Lenke til kommentar
TheChatta Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 er noe i dn prisklassen jeg og har tenkt på. men skal diskutere meg til en bra pris. thanks for all hjelp.. Lenke til kommentar
acon Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei Chatta!! Velkommen til forumet... ikke betal mer enn 800,- Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Les retninglsinjene, den merket LES FØR DU POSTER, om bruk av emnefelt i denne kategorien. En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Emnetittel ikke endret, tråd stenges Endret 15. april 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg