SompOter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Noen som vet hvordan man kan ta opp filmer fra parabol og inn på en kasett? Også fra kasetten og til pc`n... Takk for all hjelp..! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg vil tor det går, hvis du har en Vidiospiller tilkoblet TVen, og parabolen tilkoblet TVen så vil jeg tro at det går. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tv med dobbel scart.. da gir parabolen bilde, og videospilleren tar opp bildet (eller?) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jo skal funke det, men du må huske å sette videospilleren til å ta opp fra AV. Tror også at du må se på kanalen mens du tar opp, og ha lyden på. Test det først, fordi det er lenge siden jeg har tatt opp fra parabol og husker ikke helt. Endret 1. april 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
icer Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 På tuneren er det oftest 2scart'er, TV og REC\VHS koble TV'en til TV og VHS til VHS Om du har koblet VHS'en til tv'en og er det bare å finne kanalen for VHS'en, deretter finner du tuner kanalen på VHS'en og skrur volum'et på fullt på tuneren, og begynner å ta opp... Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 OKay.. Men vet dere om noen andre måter å ta opp filmer fra parabol?.. via pc`n o.s.v? Takker for svar!.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 TV-kort... Kobler du bare til tuneren som om du skulle koblet til en TV... skjermkort med TV-Inn: Last ned et program som kan ta opp med lyd, så kobler du lyden fra tuneren på Line-In og Video fra tuner på TV-In på kortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå