hodesleng Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Skal kjøpe ny dvd spiller til maskinen min, har du som leser dette en å anbefale? Bør være rask og enkel å gjøre sonefri Takker for alle svar Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Pioneer har en slot-in spiller, psdata selger den til 549,- Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 15:04, Dj_eLmO skrev:Pioneer har en slot-in spiller, psdata selger den til 549,- Denne spilleren er meget god. Slot-in er en fordel og jeg kunne ikke tenke meg å gå tilbake til tray (har tray på brenneren da, og det er noe drit). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 15:31, Afseth skrev: Quote: Den 2002-07-02 15:04, Dj_eLmO skrev: Pioneer har en slot-in spiller, psdata selger den til 549,- Denne spilleren er meget god. Slot-in er en fordel og jeg kunne ikke tenke meg å gå tilbake til tray (har tray på brenneren da, og det er noe drit). Jeg også har en pioneer slot in. Fungerer UTMERKET ! har hatt den i to år og aldri hatt et eneste problem med den. Slot-in ruler sinnsykt. Skjønner ikke hvorfor det blir produsert CD-spillere med tray? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Har selv en Pioneer DVD-106S Slot in. Deilig med slot-in og slikt, men den bråker litt til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå