RBW Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 MP3-dryss fra Samsung Samsung har satt seg som mål å nå toppen innen MP3-spillere. Deres siste trekk i denne kampen er lansering av ikke mindre enn fem nye MP3-spillere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 De var faktisk veldig nice. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 De var faktisk veldig nice. Spesielt YH-820: http://images.gfx.no/26/26135/YH820_3.jpg Men trur ikkje denne blir noko stor konkurent til verken ipod eller creative. Batteritiden var litt liten. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 flash spillere synes jeg bør kunne brukes som minnepinner uten kabel, så dette er for dårlig Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 flash spillere synes jeg bør kunne brukes som minnepinner uten kabel, så dette er for dårlig Kva? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 flash spillere synes jeg bør kunne brukes som minnepinner uten kabel, så dette er for dårlig Kva? Jeg tipper at han mente at spillerne er litt for store og klumpete til at han kan plugge dem direkte inn i PCen, slik at det må brukes forlengelseskabler. Jeg ser ikke helt problemet i det, men det er no så... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 poenget med flashspillere med USB plugg montert er at man også skal kunne bruke dem som minnepinne i farta.. stress å ta med seg USB forlengelseskabel da... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 poenget med flashspillere med USB plugg montert er at man også skal kunne bruke dem som minnepinne i farta.. stress å ta med seg USB forlengelseskabel da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå