Gå til innhold

Side til evaluering!

Anbefalte innlegg

Hei

---------------------

Nå er jeg ferdig med siden min, så jeg lurer på hva dere synes om den.

Kunne trengt noen peker på hvordan få siden til å bli bedre.

Angående den grønne streken under headeren er jeg fullt klar over den. Kommer til å fikse problemet snart. Skifte den over til en farge som går bedre inn med designet.

For vel tåle en del kritikk antar jeg, men det er ikke helt designet jeg spør dere om evaluere, selv om det går greit å få litt syn på den også. Bare ideer til å få siden til å bli enda et hakk bedre!

Siden jeg er en gutt med litt for lite tid til moro saker (skolen tar for mye av fritiden min), har jeg brukt Mambo til å lage siden. Synes html og css er ganske stress, kan det basic'e da :!:

Lodclub

ops: du er nødt til å registrere deg for å kunne se bildene/forum

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd Mambo selv, men jeg er ikke så begeistret for det. Det blir litt mye trykking for å komme til selve innholdet. Dersom du skal bruke det, vil jeg på det sterkeste anbefale å gå gjennom hierarkiet for å se om det er noe du kan "kutte".

Lenke til kommentar

Angående header: Kunne du gitt meg litt credit på siden for å ha laget headeren til deg :yes:

Til kritikk:

Litt mange farger. Jeg ville ha droppet det grønne fordi jeg synes det ikke passet inn med de andre fargene. Men ellers er det en grei og oversiktlig side der innholdet kommer godt fram.

Lenke til kommentar
Synes headeren blir litt skev.

Den burde bli midtstilt.

Men i FF står det Lodclub over Lodclub headeren.

Ikke bra.. Likte grønnfargen, men jeg ser ikke hva som står i footeren.

Siden kan blir fin om du endrer på diverse ting.

Diverse ting som hva? De du nevnte over?

Ja, noe av det.

Pluss den andre kritikken du får/ har fått.

Lenke til kommentar

Siden har jo en standard form, men den kan bli fin.

• Headern ser litt malplassert ut, den "drag-effekten" tar seg ikke helt bra ut. Fonten i header passet heller ikke.
  • Det grønne, som sagt, passer ikke inn.
  • "Main menu" er ikke norsk
  • Menyen var kjedelig, men trengs kanskje pga Mambo-greiene?
  • 2 menyer som er like, trengs det?
  • "home" øverst til venstre burde fjernes

Med en annen header, en meny og en annen farge enn grønn, tror jeg siden kan bli fin :)

Lenke til kommentar

Syntes ikke headerene var noe fin i det hele tat jeg. Dårlig plassert og alt for store bokstaver. I FF er den også skurrete i midten, skal det være sånn? Isåfallvar det ikke noe pent.

I tillegg var det vanskelig å se skriften i footer.

Likte godt den navigeringen som kommer opp...Home>latest osv

Lenke til kommentar

- Utrolig lite pen header. Alvorlig talt, jeg tror jeg ville byttet ut den med en ren-tekst-header dersom det ikke er et annet alternativ.

- Typografien er et eneste stort kaos. Litt sans-serif her og litt serif der. Prøv å være mer konsekvent.

- ROTETE! Inkonsekvente marger og alt er organisert i et eneste stort kaos.

- Likte ikke menyen, var for vanskelig å treffe linkene (blokklinker som har en viss høyde er bedre).

- Stavefeil trekker inntrykket VELDIG ned. "Spille Galskap" kan tolkes på flere måter og ser bare nissete ut. Det skal skrives "Spillegalskap".

- Designet er generelt sett tomt, kaotisk og lite estetisk tiltalende.

Edit: "© 2004 Ben Brown Online Ministries." <-- wtf?

Edit 2: rett opp alle orddelingsfeilene på websiden din. Det ser så utrolig teit ut. Sammensatte ord skal IKKE særskrives!

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Vel..

Du trenger orginalt innhold, eller veldig ettertraktet innhold som overgår alle andre sider.

Dine familiebilder og et tomt forum er ikke spennende.

En stort, gratis, pr0n-galleri og et forum som dette er spennende.

Artikler? Hvordan type artikler tenkte du på da?

Edit: Å bruke spesielle "teknikker" får å få oss interessert i noe uinteressant er bare lamet.

Edit: p-o-r-n-o

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...