anono1123 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har tildagen en 15'' LCD(virker fint den), men kunne tenkt meg å finne en større å bedre Sett litt på Acer, en AL1715s, selges på PSdata Noen som har denne som har noe å si om den? Fant ikke noen test på den (googlet) Spiller endel også. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Noe hjelp å få idag, dette er ikke en spøk.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tja, jeg har tilgode å se en bra Acer skjerm. Nå har jeg riktignok ikke sett den, men jeg hadde ikke jubla om noen skulle gitt meg en slik skjerm. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Tja, jeg har tilgode å se en bra Acer skjerm. Nå har jeg riktignok ikke sett den, men jeg hadde ikke jubla om noen skulle gitt meg en slik skjerm. E de så dålige eller? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tja. Acer er vel ikke viden kjent for superkvalitet.... Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ville styrt lengst mulig unna Acer.... de få jeg har sett har vært dønn fulle av døde pixels, og da har jeg ærlig talt ikke sjekka no utover det Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 OK, styre litt unna da ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå