Mafo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ukens flørt: Grundig M240 Nordmenn flest forbinder Grundig med TV-apparater, DVD-spillere og parabol. På langt nær like mange vet at produsenten også har en finger med i mobilbransjen. M240 minner ikke rent lite om Samsungs designperle E800, men hvem klager vel på det? Les artikkelen her Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Grundig-logoen er forskjellig på de to bildene, eller er det bare jeg som ser veldig feil? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Oss andre nordmenn forbinner Grundig med cdspillere og gamle stenorettopptakere til 2500kr. Eller 5kr på loppmarked om du vil Neida... Den var ikke så gæren, men ikke så fabelaktig heller. Midt på treet. Aldeles ikke spennende, men ikke så ille heller.. Fint å se at modeller uten antenne havner i ukens flørt også. Den var ikke så veldig fin, men det er jo min mening... Kjedeligste ukens flørt på lenge.. Lenke til kommentar
samsungmobile Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Den der var ikke fin. Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 "De fire små uthevningene forhindrer at telefonen blir ripete som følge av kontakt med ujevne flater." Mulig det bare er meg men de uthveningene har faktisk ingen funksjon på annet enn et flatt underlag. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Grundig-logoen er forskjellig på de to bildene, eller er det bare jeg som ser veldig feil? De er helt forskjellige jo Ikke særlig Grundig Argh, den er ikke en flørt, det er to pappskiver med kamera, taster og skjerm jo Noe så kjedelig Vi har fått for mange wannabe uoriginale telefoner som velger slide-designet Rett og slett kjedelig og lite originalt Dette er ikke en flørt, og fortjener ingen plass i denne kategorien Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Konstaterer igjen at jeg ikke har samme smak som artikkelforfatter Synes designet var kjedelig, oppbrukt og uten særegenheter som kunne gjøre den til en fin mobil. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg syns den var veldig stilful! Ikke veldig original da. Noen som har noen specs på den? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) http://www.grundigmobile.com/mobilephones/m240.html Ikke de mest imponerende spesifikasjonene akkurat. Endret 6. april 2005 av arehei Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Takk! Likte designet, men kjøper ikke en telefon med de specsene. Altfor dårlig skjerm Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Den var langt i fra pen spør du meg! Spesifikasjonene var heller ikke noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg