Gå til innhold

Advarsel til alle newbies!!!

Anbefalte innlegg

Helt rett Glimmer!

Hvis en trenger bil for å dra på butikken en gang i uka, så kjøper du ikke Ferrari! :razz:

Så de som handler på Elkjøp og lignende gjør det fordi de ikke har så mye greie på PC, og de gidder kanskje ikke sette seg så mye inn i det heller. Trenger ikke det beste for å legge litt kabal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han ovenfor har så rett, men dere som har tenkt til å kjøpe en "gamer pc" hos elkjøp eller de andre kjedene, tenk dere godt om.

En venn av meg har en stygg IBM maskin, går ikke an å oppgradere noe som helst, 1000kr for 128 mb ram, ikke ECC eller REG og PC100.

Han kjøpte nytt skjermkort, det gikk ikke, bare tull og rot med oppgraderinger.

En annen kamerat kjøpte en "lan-maskin" uten nettverkskort :grin:

Da har elkjøp gutta peiling vettu...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-02 20:21, Glimmer skrev:

Så, skriver du slikt, tenk over HVEM som er newbee!

PS! Blir sikker forhatt for dette her, men det driter jeg i!

du blir nokk ikke forhatt for det nei. De fleste er nokk ganske enige med deg...

En annen ting man også må huske på er det at en pc fra elkjøp ikke er bygget i dag, eller i går. Den er satt sammen for flere månder siden... Og som dere alle sikkert skjønner så var prisne også itt andre for noen månder siden (f. eks pc jeg har bygget koster i dag 3/5 av det den kostet da jeg bygget det :sad: )

...slik er pc markedet :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-02 14:55, bluesmaster skrev:

Ikke kjøp PC hos Hellkjøp for guds skyld!!

Jeg kjøpte en pc der for 1,5 år siden, og det er mitt livs dårligste kjøp!

Dette er vel greit nok, men hvorfor starter du to tråder med samme budskap kort tid etter hverandre? Jeg sikter til denne:

http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...st=1&replies=19

På grunnlag av dette, stenger jeg tråden. Det hadde vært fint om det ikke gjentar seg. :smile:

Mvh. moderator yummy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...