Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Personelig så er jeg ikke noe særlig begeistret for lys på skjermkort.. syns heller det skulle vært slik at man kunne velge om man ville ha lys eller ikke. Liker mer å ha fancy kabinett strøkent, syns mange lys å sånn blir plagsomt, spes når man skal ha det mørkt å se på film f.eks.. ikke nok med at skjermkorta bråker litt men de lyser opp halve rommet gjennom små hull i kabinettdøra mi + syns det med lys er litt 90 tallet liksom.. Hva syns dere? Fix: LED istedet for Led Endret 1. april 2005 av Amo Aka Eagle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 sier meg helt enig. jeg liker glatt og nøytralt design, ingen tilhenger av PCer som ser ut som et juletre i høysesong. dessuten irriterer blinkende lys når man skal sove om natta... Lenke til kommentar
enl Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er heller ingen fan av opplyste kabinett med masse stæsj. Er det uansett noe behov for slikt når man får kabinetter som Lian Li :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå