_tHokA_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Gainward HiPER-PerformanceTM PowerPack!TM Ultra/3400PCX “Golden Sample”TM Ifra komplett.no Gainward lanserer Gainward HiPER-PerformanceTM PowerPack!TM Ultra/3400PCX "Golden Sample" TM Dette er det desidert raskeste skjermkortet lansert til dags dato! GeForce 6900 XR Quad-Core GPU, 1024MB XDR minne, 36-pipelines taler for seg selv! Vi kommer tilbake med mer informasjon så snart koret er leveringsklart. Les pressemeldingen fra Gainward for mer informasjon og bilde av kortet. pressemeldingen Link til Gawinward siden her Jatakk Endret 1. april 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Me want 2!!! PLXPLXPLX Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe. Suckers! De hadde ikke akkurat spart på kruttet der.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/641666b6.jpg sweet Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/641666b6.jpgsweet Men hva slags tilkobling til skjerm er det på det kortet? Synes den ser veldig lang ut den kontakten der... Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/641666b6.jpgsweet Antenna er til? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 "Further specifications of the Exclusive Gainward HiPER-PerformanceTM PowerPack!TM Ultra/3400PCX “Golden Sample”TM will be posted simultaneously worlwide at 16:00 GMT+1." Er det kortet som du har lagt ut bilde av kverna? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 "Further specifications of the Exclusive Gainward HiPER-PerformanceTM PowerPack!TM Ultra/3400PCX “Golden Sample”TM will be posted simultaneously worlwide at 16:00 GMT+1." Er det kortet som du har lagt ut bilde av kverna? er det kortet ja Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 kort med wlan osv. =D hehehe good 1. april ble lurt av dama på rimi jeg hu bare du kanke handle idag (jeg så trøtt som jeg var sa) hva faen!? og hun begynte bare å le. Ekkel du er sa jeg... noen andre som har blitt lurt? Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 kort med wlan osv. =D hehehe good 1. april ble lurt av dama på rimi jeg hu bare du kanke handle idag (jeg så trøtt som jeg var sa) hva faen!? og hun begynte bare å le. Ekkel du er sa jeg... noen andre som har blitt lurt? hmm skjønnte jeg ikke helt.. Men uansett skremte vettet av broren min med en spøk til morran i dag.. han lå og sov.. hørte alarmen hans.. jeg løp inn å ropte å skreik "Erik du må kjappe deg det brenner faen" Erik="Kødder du?!?!?" Meg="NEI FAEN KJAPP DEG" men jeg begynner å løpe ut av rommet hans.. ca 1 sec etter kommer han løpende i bokseren konge trøtt.. så roper jeg april snar!!! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 kort med wlan osv. =D hehehe good 1. april ble lurt av dama på rimi jeg hu bare du kanke handle idag (jeg så trøtt som jeg var sa) hva faen!? og hun begynte bare å le. Ekkel du er sa jeg... noen andre som har blitt lurt? hmm skjønnte jeg ikke helt.. Men uansett skremte vettet av broren min med en spøk til morran i dag.. han lå og sov.. hørte alarmen hans.. jeg løp inn å ropte å skreik "Erik du må kjappe deg det brenner faen" Erik="Kødder du?!?!?" Meg="NEI FAEN KJAPP DEG" men jeg begynner å løpe ut av rommet hans.. ca 1 sec etter kommer han løpende i bokseren konge trøtt.. så roper jeg april snar!!! :!: *gliser* hah, så bra! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) 1. april *HOST* *LOL* Sjekk gainward sidene... Var en liten aprilsnar dette ja Endret 1. april 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Åh, jeg som trodde på det... gleder meg til noe sånt faktisk kommer og noen år etter, kanskje vi sier "haha, at det går ann å tro på at man lager så dårlige skjermkort!". Men tenk om det hadde vært sant, 36 pipelines... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 tar bare 3-4 så er det der standard i dell pc-er til 3000kr Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) pokker trodde et lite sec. på det der. EDIT: leif Endret 5. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
sigz Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Heheh....god den der ja. Jeg blei faen meg lurt på 1.April På sidene til The Gathering sto det at de skulle arrangere et Gathering i Oslo Spektrum til høsten.. Sto også at de skulle bygge en etasje til og sitte på i Vikingskipet. Det hadde vært så populært at måtte bygge ut....uhuh Jeg gikk faen meg fem på Neste dag gik jeg inn på siden og da sto det at det var en aprilsnar! BUMMER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå