knutby Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103579 Snakk om sinnsyk historie. Politiets beredskapstropp var nær ved å rykke ut for og drepe monsterkatten! - Den feite, mannevonde katta er tilbake, sintere enn noensinne, står det loggført i Follo-politiets journal klokken 04.52 natt til torsdag. Endret 1. april 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) "(VG 01.04.05 kl. 09:07)" <--- Tar du hintet? Endret 1. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (VG 01.04.05 kl. 09:07) <--- Tar du hintet? Synes ikke at de prøvde og lure oss akkurat.. Men er såklart mulig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er ikke 10 kg _meget_ stort for en katt.. Tviler på vi har sånne i Norge Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (VG 01.04.05 kl. 09:07) <--- Tar du hintet? Synes ikke at de prøvde og lure oss akkurat.. Men er såklart mulig. Trenger du å ha det inn med teskje at dette er en aprilspøk ? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er så mange elendige Aprilspøker.. Likte den på radioen om potensbrødet, ellers har jeg ikke leet på smilebåndet.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det som er morsomt, er når andre folk går på slike spøker :!: Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Greit, så ble jeg lurt da Men jeg har hatt en katt som veide opp mot 7 kilo og kjenner noen som har en katt på nesten 8. Så det er ikke helt usansynelig. Og mannevonde katter har jeg sett mange av. :S Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Trenger du å ha det inn med teskje at dette er en aprilspøk ? Da er den elendig, siden katten er levert til en dyrlege for avliving. Om katten veide så mye som 10 kg kan diskuteres. En Aprilspøk i VG burde forholde seg til noe som gjelder det ganske land ikke sant? Ikke en lokal historie. - D.J. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 En aprilspøk burde vel ikke verken det ene eller det andre.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg tror ikke dette er en aprilspøk.. i såfall er det en utrolig dårlig en.. men det med beredskapsvakten hørtes litt voldsomt ut kanskje? Endret 1. april 2005 av darkness| Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Det er en større sannsynlighet att dette er aprilspøken på VG sine websider. - D.J. Endret 1. april 2005 av DjSlayer Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Denne veier iallefall over 10KG Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ok, kanskje det ikke var en aprilspøk likevel Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 DRØBAK (VG) Vivian Lindblom (38) måtte tilkalle politiet to ganger på grunn av en aggressiv monsterkatt på ti kilo som tok bolig i huset hennes. - Natt til i går måtte Vivian Lindblom tilkalle Follo-politiet for å få hjelp til å fjerne en villkatt på ti kilo som slo seg vrang hjemme i stua på Dammen utenfor Drøbak. - Den feite, mannevonde katta er tilbake, sintere enn noensinne, står det loggført i Follo-politiets journal klokken 04.52 natt til torsdag. STAVANGER: Ann Cathrine F. Johnsen og valpen Cevita ble så skambitt av en mannevond svart katt på Hundvåg at Johnsen måtte på legevakten og valpen fikk flere sår i nakken. - Jeg skulle få æren av å lufte lille Cevita. Vi var ikke før kommet ut før katten hoppet på henne og bet seg fast. Cevita skrek, og jeg fikk dratt henne etter båndet bort til inngangsdøren. Da satte katten tennene i fingeren min, og den beit meg i begge leggene, forteller Johnsen. Hun kom seg til slutt inn med valpen og fikk stengt døren. Så ringte hun ringte politi, Dyrevernsnemnda, Falken og Legevakten. - Fingeren og leggene blødde, så hun på Legevakten sa jeg måtte komme inn og få sjekket sårene. Alle var enige om at katten måtte være gal, forteller Johnsen. Men verken Johnsen, Osvold eller valpen torde bevege seg utenfor døren. Siden tirsdag har katten flere ganger vært observert rundt huset til Osvold. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei! Dette stod i lokal avisa (amta) for noen dager siden så jeg tror det stemmer!!! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Se der Loffelur. Må ikke la deg bli mobbet. Det var nok du som hadde rett likevel Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Loffelur Skrevet 01/04/2005 : 11:37 user posted image Denne veier iallefall over 10KG Hvor er bildet nå? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er ikke 10 kg _meget_ stort for en katt.. Tviler på vi har sånne i Norge har vi vel! kjenner en som har ein katt på 10 kilo, de har og en på 4 kilo og når den kommer springer den største vekk er redd for marsvin og Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Katter på 10 kg finnes... Men dette burde ha vært aprilspøken. Det var en spøk fra min side og det er på ingen måte nøvendig å prøve og fortolke det jeg skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå