Gå til innhold

Monsterkatt angrep politi!

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger du å ha det inn med teskje at dette er en aprilspøk ?

Da er den elendig, siden katten er levert til en dyrlege for avliving. Om katten veide så mye som 10 kg kan diskuteres. En Aprilspøk i VG burde forholde seg til noe som gjelder det ganske land ikke sant? Ikke en lokal historie.

- D.J.

Lenke til kommentar
DRØBAK (VG) Vivian Lindblom (38) måtte tilkalle politiet to ganger på grunn av en aggressiv monsterkatt på ti kilo som tok bolig i huset hennes.

- Natt til i går måtte Vivian Lindblom tilkalle Follo-politiet for å få hjelp til å fjerne en villkatt på ti kilo som slo seg vrang hjemme i stua på Dammen utenfor Drøbak.

- Den feite, mannevonde katta er tilbake, sintere enn noensinne, står det loggført i Follo-politiets journal klokken 04.52 natt til torsdag.

STAVANGER: Ann Cathrine F. Johnsen og valpen Cevita ble så skambitt av en mannevond svart katt på Hundvåg at Johnsen måtte på legevakten og valpen fikk flere sår i nakken.

- Jeg skulle få æren av å lufte lille Cevita. Vi var ikke før kommet ut før katten hoppet på henne og bet seg fast. Cevita skrek, og jeg fikk dratt henne etter båndet bort til inngangsdøren. Da satte katten tennene i fingeren min, og den beit meg i begge leggene, forteller Johnsen.

Hun kom seg til slutt inn med valpen og fikk stengt døren. Så ringte hun ringte politi, Dyrevernsnemnda, Falken og Legevakten.

- Fingeren og leggene blødde, så hun på Legevakten sa jeg måtte komme inn og få sjekket sårene. Alle var enige om at katten måtte være gal, forteller Johnsen.

Men verken Johnsen, Osvold eller valpen torde bevege seg utenfor døren.

Siden tirsdag har katten flere ganger vært observert rundt huset til Osvold.

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...