kilogram Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Windows kodenavn Longhorn avlyst Microsoft kunngjorde i dag at neste generasjon av Windows ikke kommer til å bli det vi i dag kjenner som Longhorn. I stedet kommer Microsoft til å satse på å ha Windows kodenavn Blackcomb klar i 2008. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Lukter litt aprilsnarr av dette.. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er det Microsoft som har kommet ut med denne aprilspøken? I så fall er det stilig at til og med de kliner til på denne fantastiske dagen! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er det Microsoft som har kommet ut med denne aprilspøken? I så fall er det stilig at til og med de kliner til på denne fantastiske dagen! trur nok at det er Vegard som står bak. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er det Microsoft som har kommet ut med denne aprilspøken? I så fall er det stilig at til og med de kliner til på denne fantastiske dagen! trur nok at det er Vegard som står bak. kan aldri tenke meg et sånn sprell fra microsoft sin side... men, morsom spøk selv om jeg skjønte det emd en gang Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Blackcomb. Isåfall kva betyr der? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Lukter litt aprilsnarr av dette.. nei sier du det Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Blackcomb. Isåfall kva betyr der? Blackcomb var vel kodenavnet til XP? Eller tar jeg helt feil... Uansett, god aprilspøk selvom den var litt lett gjennomskuelig Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Lukter litt aprilsnarr av dette.. Kjenner lukten jeg også Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Blackcomb. Isåfall kva betyr der? Blackcomb var vel kodenavnet til XP? Eller tar jeg helt feil... Uansett, god aprilspøk selvom den var litt lett gjennomskuelig Whistler var kodenavnet til XP. Blackcomb er kodenavnet til versjonen etter Longhorn. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 I dag tar jeg ingenting seriøst... Om dette stemmer, så vil det si at Longhorn er avlyst? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 I dag tar jeg ingenting seriøst... Om dette stemmer, så vil det si at Longhorn er avlyst? Ja det er akuratt derfor det ikke stemmer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tror ikke Microseft gir opp et operativsystem sånn helt uten videre ^^ god april folkens.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er utrolig hvor mange avlysninger, kanselleringer og konkurser som har forekommet gjennom media i dag. En skulle nesten tro det var verdenskrise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå