Sigu Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei, På en eller annen måte har jeg prestert å de-aktivere touchpaden på min Komplett 410. Den eksterne musen funker fint, men det er litt irriterende at touchpaden ikke funker når man er ute å reiser, eller ser på en film i senga. Jeg har prøvd å re-installere mus drivern som fulgte med PCen men det hjelper sørgelig lite. Har gått igjennom kontroll-panelet relatert til mus instillingene, men jeg blir ikke klok på det hele... finner ikke ut hvordan jeg skal fikse problemet. Er det noen som har en ide på hvordan jeg kan få re-aktivert touchpaden min? Takk Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 På min maskin er det en egen knapp for å slå denne av og på, kanskje du har noe tilsvarende? Lenke til kommentar
Sigu Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Takk for svar Kan ikke se en slik knapp; vet at jeg har 4 knapper itillegg til av/på, men etersom det jeg forstår så er disse (1) email (2) browser (3) Wi-Fi, nummer 4 vet jeg ikke hva er, men det er sørgelig liten effekt når jeg trykker på den...... Lenke til kommentar
Sigu Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Nå klarte jeg å løse problemet. Fant en tråd på MSI sitt forum hvor en hadde hatt en lignende problem og løste det ved å skru av PCen, ta ut batteriet og så starte på nytt... samme funket for meg.... hvorfor dette funker har jeg ikke peiling på .... virket som windows ikke fant touchpad'en før jeg gjorde dette... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Edit: så du hadde fiksa det... Endret 1. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Kan ikke se en slik knapp; vet at jeg har 4 knapper itillegg til av/på, men etersom det jeg forstår så er disse (1) email (2) browser (3) Wi-Fi, nummer 4 vet jeg ikke hva er, men det er sørgelig liten effekt når jeg trykker på den...... Den siste knappen kan du sette til å starte opp det programmet du selv ønsker. For å gjøre det så må du legge inn Search Key som ligger på driver-CDen som fulgte med laptop'en. Se for øvrig min tråd om denne laptop'en her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå