NightKeeper Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Logget meg nettop på for å sjekke om Blizzard var ferdig, og så at det var kommet en ny update. Har de fikset de småbuggene som hang igjen fra den forrige patchen ? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ja..dem prøver jo på det da! Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er jo bare en liten hot fix Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Lite og smått er bedre enn ingenting Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 -------------------------------------------------------------------------------- - World of Warcraft Client Patch 1.3.1 (2005-03-31) -------------------------------------------------------------------------------- - We have fixed a crash bug that would happen infrequently when teleporting. - We have fixed a UI error that could occur in certain zones. er alt jeg fikk opp da jeg plutselig kom inn for 10 min siden, ble like fort kasta ut igjen så dem er vel ikke helt ferdig enda. Lenke til kommentar
stianfs Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 har noen en vanli internettside det er mulig å laste ned patchen ifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå