kjhanken Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Mer herhttp://www.logitech.no/index.cfm/products/...,CONTENTID=9193 Tviler på at det er en aprilsnarr. Det er den forrige modellen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jada, vet det, men det var for å understreke at det er ikke heeeelt i det blå at en oppgradert modell kommer Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Hadde den bare hatt rf så man kunne bladd igjennom musikksamlingen osv.... Fant dette på Logitech's sider: Harmony® Remote for Simplified Home Entertainment For the European market, Logitech introduced a new universal remote control optimized for people buying complicated new HDTVs and personal video recorders (PVRs). With a large color display, the new Logitech® Harmony® 885 advanced remote control offers enhanced navigation that simplifies the use of these new home-entertainment systems. Slated for availability in late May, the new remote leverages Logitech´s renowned design expertise by incorporating a vibrant, color LCD, finely sculpted buttons, and polished chrome directional pad and buttons that contrast the remote´s glossy black and brushed grey finishes. The remote is also rechargeable, eliminating the need to change batteries. The Harmony 885 remote includes support for Teletext by providing dedicated buttons that correspond with the red, green, yellow and blue functions, putting complete control at people´s fingertips. ...og noen bilder.. - Ole Kristian Endret 1. april 2005 av Ole Kristian Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bare jeg som synes den så litt for mye ut som et sex-leketøy? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bare jeg som synes den så litt for mye ut som et sex-leketøy? Ja. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvordan fungerer denne med Windows MediaCenter? Noen som har erfaring med det og kan gi en liten oversikt. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Den måå jeg bare ha, SINNSYYYKT. Dette må da være revolusjon innen fjernkontroller(!). Kunne glatt betalt en månedslønn for den tingesten der. 3932177[/snapback] denneer en revolusjon innen fjerkontroller Lenke til kommentar
Dal Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå. De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken. 7961970[/snapback] Har denne selv og det er en konge fjernkontroll. Den har knapper merket med gul,rød,grønn,blå. Det er en veldig enkel fjernkontroll og legge til nye apparater på. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken. 7961970[/snapback] Hvis du tenker på Harmony 885 så har den alle disse knappene, jeg sitter selv med denne fjernkontrollen og er storfornøyd. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er veldig fornøyd med min Harmony fjernkontroll vertfall Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hmmm... Jeg har noe å bruke kontroll på, som Logitech høytalere til PCen, Creative lydkort med kontroll, TV, DVD-spiller, stereoanlegg og så lurer jeg også på om det er mulig å bryke denne til PS3? Er denne veldig bra nå, eller finnes det mange bedre nå, to år etterpå? Lenke til kommentar
Dal Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken. 7961970[/snapback] Hvis du tenker på Harmony 885 så har den alle disse knappene, jeg sitter selv med denne fjernkontrollen og er storfornøyd. 7962051[/snapback] Ja, har fått flere indikasjoner på det nå, bl.a et bilde fra MPX sine sider som viser det. Men går du på Logitech sine egne sider, så har fjernkontrollen IKKE sånne knapper. Utrolig merkelig. Takk for bekreftelsene btw, en sånn skal bestilles i kveld Endret 17. februar 2007 av Dal Lenke til kommentar
Dal Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken. 7961970[/snapback] Har denne selv og det er en konge fjernkontroll. Den har knapper merket med gul,rød,grønn,blå. Det er en veldig enkel fjernkontroll og legge til nye apparater på. 7962049[/snapback] Ja, har lyst på denne 890'en ja, men den er en del dyrere, og så er den vel bare i sølv tror jeg =) Lenke til kommentar
boxman Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken. 7961970[/snapback] Hvis du tenker på Harmony 885 så har den alle disse knappene, jeg sitter selv med denne fjernkontrollen og er storfornøyd. 7962051[/snapback] Kan denne brukes sammen med Media Center også? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har denne selv og det er en konge fjernkontroll. Den har knapper merket med gul,rød,grønn,blå.Det er en veldig enkel fjernkontroll og legge til nye apparater på. 7962049[/snapback] Heisan! Siden har fjernkontrollen der. Fungerer den med Media Center 2005 eller Vista Utlimate MCE? Tenkt å kjøpe meg en slik hvis det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå