Mafo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Her er SMS-klemmen Har du noengang følt at du ikke helt greier å uttrykke hva du egentlig føler når du sender tekstmeldinger til den utkårede? Nå er løsningen her. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hkhaanes Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Mulig aprilspøk? Eller.... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Mulig aprilspøk? Eller.... Nja :!: Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Aprilspøk, eller så er det vertfall meget unødvendig dings, kansje vanskelig for noen å skrive mange u`er i hug da men Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 syns det var en knallide.. men mest sannsynlig bare spøk :!: Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 I så fall var det en teit spøk Det så ut som en stor stivna snørrklyse man liksom skulle klemme på Bare skriv *klem* eller noe i slutten av meldinga selv, og ikke bruk penger på sånt tull Det er vel kansje bedre enn kooz og kleemz, men likevel Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dette er så visst ingen aprilsspøk nei, HugMS er et seriøst prosjekt. På hjemmesiden finner man både bilder og videoklipp av den mildt sagt lite nyttige tingesten: http://www.mobjects.net/hugms/ Årets aprilsspøk var tvert i mot den landsdekkende tvangsinndragningen og støysperringen av mobiltelefoner på barne, ungdoms og videregående skole. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 å? Var det aprilspøk? Det er slik på skolen min møkkaforeldre som liksom har stemt over det og fått det forbudt. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Altså, særiøst liksom ditta som eg og alle kompisane mine på skulen som surfa rundt på nettet i dag hadde peikt ut amobil sin årlege april-spøk som den klemme dingsen Og når det gjelder å forby mobilbruk på skulen så er det trass alt Noreg vi snakker om her Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hahaha! Aprilsnarr så hardt! Det kan da ikke være mulig?! :!: :!: :!: :!: Hadde jo allikevel vært litt stad, men halloo?? Det der tror jeg ikke på Hvem gidder å gå rundt med en sånn? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nei, ikke aprilsnarr så hardt, Vegard. Hva mener du? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nei, ikke aprilsnarr så hardt, Vegard. Hva mener du? Huff Trodde det var aprilspøk jeg... Så hardt er et uttryk de færreste utenfor Holmlia/Oslo øst vet om.. I likhet med kaos og farlig Holmlia Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 å?Var det aprilspøk? Det er slik på skolen min møkkaforeldre som liksom har stemt over det og fått det forbudt. :!: :!: :!: Sånn er det aboslutt ikke på vår skole. Vi får til og med lov å ta telefonen i timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg