SiR0 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Forbyr telefon på skolen Flere sentrale politikere har stilt seg bak et nytt forslag om å forby bruk av mobiltelefoner i skoletiden. Hensikten skal være å få et bedre læringsmiljø. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Hehe, funny edit: Jeg mener, hmm, så synd. Når dette systemet begynner skal jeg ta meg en tur med pistol til en stor skole, og ta med meg 400 telefoner hjem Endret 1. april 2005 av arehei Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bedre det enn å rane transport av mobiler til butikker i england? Synes å huske jeg leste noe om en varebil med D500 som ble ranet... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 NEI!!!!! Om det skjer blir jeg skikkelig sur Kan ikke lærerene se litt bedre etter på prøver og i timene da? Og Kristin Clemet var selvfølgelig for loven Hpåer ikke den loven kommer. I såfall håper jeg at lærerene på skolen min er like dårlige til å se mobiler som de er nå Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Endelig! Hater at folk absolutt skal jukse. Håper at man aldri får tilbake mobilen etter det BTW: Hehe, I know.. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hehe her er det ikke elevene som ikke husker å sette mobilen på lydløs i timen med lærerne... har en lærer på skolen som tar telefonen i timen og begynner å snakke. er jævelig morro når han begynner da. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) jeg gir full F i det jeg .... er snart ferdig med alt som heter skole uansett.... , men da var det jobben da Endret 1. april 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) ---slettet--- Endret 2. april 2005 av MacCy Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Uansett om det slår gjennom, who cares? .. er jo 1.april og da Endret 1. april 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) ---slettet--- Endret 2. april 2005 av MacCy Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Så klart er det aprilspøk. 1: Lars Grømmerud gir 0 resultater på google. 2: Kristin Latoft gir 0 resultater på google. 3: Det finnes ingen artikkel på Nettavisen.no om dette. 4: Sånt her blir ikke vedtatt på 1 dag. Om avgjørelsen ble tatt i dag hadde vi visst om det tidligere. Trodde dere skjønte det var tull når jeg skrev "funny" i første posten Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe, var jo noen som trodde på det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Synes ikke jeg ødela noe jeg..? Artikkelen hadde vært der i mange timer, og de ferreste leser da tråden før artikkelen. Er da ikke poenget at personen skal gå rundt og tro feil i lang tid, bare at han skal bli lurt Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 På lengre sikt planlegger man også å montere mobile støysendere i byggene. Hmm, hørtes ikke helt bra ut Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg er ganske lettlurt, MEN... Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hmmm. om dette hadde vært sant tror jeg nesten det hadde vært litt bra. i alle fall i grunnskolen. det er kjipt når elever jukser på prøver, følge med kan de jo gjøre som de vil... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 For den som ikke har fått med seg det, var altså dette årets variant av aprilsspøken. Vel kan mobiltelefonen være irriterende for en stakkars lærer, men støysendere og tvangsinndragning er nok allikevel å ta litt hardt i. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 For den som ikke har fått med seg det, var altså dette årets variant av aprilsspøken. Jeg gikk på den jeg. (Som vanlig ) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg var dum nok til å tro på det God aprilsspøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg