boobax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 je te conseille le champagne, le vin, le foie-gras Lenke til kommentar
Shirack Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det jeg fant der nede var billig sprit og tøffe klær. De hadde nesten like stort utvalg av vin og sprit på en stor matvarebutikk der nede som det lokale polet her hjemme har. Lenke til kommentar
boobax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det jeg fant der nede var billig sprit og tøffe klær. De hadde nesten like stort utvalg av vin og sprit på en stor matvarebutikk der nede som det lokale polet her hjemme har. ??? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) kjøp BATNA... noen merkelige karameller... de 2-3 første smaker litt rart, men etter det er de dritgode!.. da klarer man ikke slutte... angrer på at jeg kjøpte mange med meg hjem sist (spiste opp hele pakken mens jeg ventet på flyet) edit: oi, fikk ikke med meg at du har kommet hjem igjen.. Endret 13. mai 2005 av Musty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå