Gå til innhold

Skal til Frankrike, hva skal jeg kjøpe der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det billig hardware der da?

Sikkert ikke no spess billigere enn her... Skal du ha billig hardware, så må du nok ta turen over Atlanteren eller "down under"

Som nevnt, kjøp sånne hatter, hvit og svart-stripa longsleeves, mini-eifeltårnet og baguett :p [/generaliseremodus]

Lenke til kommentar

De har baguetter der, noen som smaker elendig(synes eg ihvertfall) og noen som er nyyyyyyyyyyyyyyydelige!

*mimre tilbake på når eg var i frankrike og åt baguett med smør på*

Nam nam! :dribble:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Crepe (eller hva det heter) må du visst prøve (en slags pannekake). Prøvde det selv, men synes ikke det var noe "wow" liksom. Men de skal visst være gode. Kan få sjokolade, whiskey og alt mulig rart på de :p

Men spørsmålet var vel egentlig hva som var billig der nede. Det er vel ikke så mye billigere der enn det er her. Kommer ikke på noe.

Lenke til kommentar
Crepe (eller hva det heter) må du visst prøve (en slags pannekake). Prøvde det selv, men synes ikke det var noe "wow" liksom. Men de skal visst være gode. Kan få sjokolade, whiskey og alt mulig rart på de :p

Men spørsmålet var vel egentlig hva som var billig der nede. Det er vel ikke så mye billigere der enn det er her. Kommer ikke på noe.

Crepes (med s til slutt tror jeg) er knall! Spiser alltid sådan med Nutella på om jeg finner ei sjappe i utlandet som selger slikt.

Lenke til kommentar
Og er HW der nede billige?

Nå har jeg riktignok bare 10-12 døgn i Paris i løpet av de siste 3 årene, men min erfaring med Frankrike og landene ellers nedover i Europa er at hardware er minst like dyrt som i Norge. De stedene jeg har vært innom er store elektro butikker av typen elkjøp/expert som har alt mulig rart.

Noe generelt lavere prisnivå på slikt kan du ikke regne med selv om det sikkert finnes unntak.

Software er derimot billigere enn i Norge, ulempen er at det i store land som Frankrike og Tyskland bare fåes på det aktuelle språket.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Achetes que tu veux, mon pote...

(eh.. var det riktig fransk?)

Det jeg skulle frem til var:

"Kjøp det du vil, min venn"

De har ikke så store forandringer i priser fra Norge, så lat som om du er på en vanlig shoppingtur.

Achetes ce que tu veux, mon pote...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...