akira7 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Skal til Frankrike på studietur på mandag. Hva er det som er billig der nede? Og er HW der nede billige? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Pariserloff og sånn fransk hatt Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vel du har vel lov på kafè barer å røyke hasj! Enjoy! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Parlez-vous francais, da? C'est un magnifique måte å lære seg mer fransk på å faktisk bruke det. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Jeg røyker ikke hasj Er det billig hardware der da? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er det billig hardware der da? Sikkert ikke no spess billigere enn her... Skal du ha billig hardware, så må du nok ta turen over Atlanteren eller "down under" Som nevnt, kjøp sånne hatter, hvit og svart-stripa longsleeves, mini-eifeltårnet og baguett [/generaliseremodus] Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 kjøp lit ost og sånn som stinker Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) De har baguetter der, noen som smaker elendig(synes eg ihvertfall) og noen som er nyyyyyyyyyyyyyyydelige! *mimre tilbake på når eg var i frankrike og åt baguett med smør på* Nam nam! Endret 1. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Crepe (eller hva det heter) må du visst prøve (en slags pannekake). Prøvde det selv, men synes ikke det var noe "wow" liksom. Men de skal visst være gode. Kan få sjokolade, whiskey og alt mulig rart på de Men spørsmålet var vel egentlig hva som var billig der nede. Det er vel ikke så mye billigere der enn det er her. Kommer ikke på noe. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Crepe (eller hva det heter) må du visst prøve (en slags pannekake). Prøvde det selv, men synes ikke det var noe "wow" liksom. Men de skal visst være gode. Kan få sjokolade, whiskey og alt mulig rart på de Men spørsmålet var vel egentlig hva som var billig der nede. Det er vel ikke så mye billigere der enn det er her. Kommer ikke på noe. Crepes (med s til slutt tror jeg) er knall! Spiser alltid sådan med Nutella på om jeg finner ei sjappe i utlandet som selger slikt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Achetes que tu veux, mon pote... (eh.. var det riktig fransk?) Det jeg skulle frem til var: "Kjøp det du vil, min venn" De har ikke så store forandringer i priser fra Norge, så lat som om du er på en vanlig shoppingtur. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 pote... Pote betyr kompis. Hvis du mener venn blir det mer i retning av ami eller copine. Men, men. Du får nok kjøpt masse greier der, tenker jeg. Forresten visste jeg ikke at det var lov til å røyke hasj på kafeene der Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Forresten visste jeg ikke at det var lov til å røyke hasj på kafeene der Blander de vel sammen med Amsterdams "coffeeshops"... Geir Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Og er HW der nede billige? Nå har jeg riktignok bare 10-12 døgn i Paris i løpet av de siste 3 årene, men min erfaring med Frankrike og landene ellers nedover i Europa er at hardware er minst like dyrt som i Norge. De stedene jeg har vært innom er store elektro butikker av typen elkjøp/expert som har alt mulig rart. Noe generelt lavere prisnivå på slikt kan du ikke regne med selv om det sikkert finnes unntak. Software er derimot billigere enn i Norge, ulempen er at det i store land som Frankrike og Tyskland bare fåes på det aktuelle språket. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Takker for svar.. Da regner jeg med at det ikke er noe spesielt der å kjøpe enn fransk baguett og ost Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Forresten visste jeg ikke at det var lov til å røyke hasj på kafeene der Blander de vel sammen med Amsterdams "coffeeshops"... Geir bøyer meg i støvet jeg som rota Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Calvados. Bare ikke kjøp det aller billigste. Lenke til kommentar
boobax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Achetes que tu veux, mon pote... (eh.. var det riktig fransk?) Det jeg skulle frem til var: "Kjøp det du vil, min venn" De har ikke så store forandringer i priser fra Norge, så lat som om du er på en vanlig shoppingtur. Achetes ce que tu veux, mon pote... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå