Gå til innhold

når kommer WOW på salg igjen?

Anbefalte innlegg

tror nå det er tomt på alle lagere rundt om i norge, og de sender ikke flere eksemplarer ut før de har bygget på serverene, evt satt opp noen nye.

noen som vet når dette skjer?

jeg har lurket litt rundt på hjemmesiden, men har ikke funnet noe om det, og jeg vil ha wow!!!

:cry::cry:

har hørt at det kommer ut i slutten av denne måneden, noen som har hørt det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke ta dette personlig eller noe, men det håper jeg da virkelig ikke..

sånn som servera er i dag er det ikke spillbart, og vi får ikke det vi betaler for.

håper de kommer til og fikse serverne før de begynner og selge flere spill og sette opp flere servere.

Lenke til kommentar

Siste jeg har hørt er 15. april.. så vi stakkars wow løse må belage oss på å vente.

Eneste håpet er vel bruktmarkedet, kanskje noen som ikke helt falt for spillet som vil selge.. Men Qxl prisene er jo helt hinsides.

Eller at du kjenner noen med Collector Ed. som har en 10 dagers gjeste konto du kan starte med.

G.

Lenke til kommentar
sånn som servera er i dag er det ikke spillbart, og vi får ikke det vi betaler for.

ikke spillbart?

...nåja, for min del så fungerer det som en drøm! eneste som har hendt meg er; 2 ganger var jeg borti loot-bøggen, 1gang har jeg opplevd server lag. å ikke no mer enn det.. :)

skjønner ikke hvordan folk klarer å komme borti alle problemen som jeg ikke finner :hmm:

Lenke til kommentar

ikke spillbart?

...nåja, for min del så fungerer det som en drøm! eneste som har hendt meg er; 2 ganger var jeg borti loot-bøggen, 1gang har jeg opplevd server lag. å ikke no mer enn det.. :)

skjønner ikke hvordan folk klarer å komme borti alle problemen som jeg ikke finner :hmm:

la meg gjette... du spiller ikke på burning blade? (eller en høy pop server)

Lenke til kommentar

Det samme gjelder Warsong. Ingen alvorlige problemer, og den er ganske så overbefolket.

Instancet ryker ned av og til. Er en god del spillere som klager på at det skjer HELE tiden. Personlig har jeg bare merket det 2 ganger...

Har vært borte i lag og disconnect. Men det tror jeg skyldes min ustabile wlan router. ;)

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...