svas Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 er jeg den eneste som synes dette er et kult kjøp ? NGT har jo mye ekstra dilldall som ikke alle andre har. broadpark har mye rart ? Epz. Kanskje det er slik at flesteparten av kundene til Firstmile ikke trenger disse tjenestene, og også at disse ekstratjenestene er det som skaper lang ventetid på kundeservicen til Nextgentel. Jeg vil ha Internett bredbånd, ikke mye dilldall! Som mange har sagt her allerede; mangen av Firstmile sine kunder er Firstmilekunder fordi de ikke liker måten Nextgentel driver på. Og nå blir vi kastet tilbake. Dette er rett og slett ræva! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kanskje det er slik at flesteparten av kundene til Firstmile ikke trenger disse tjenestene, og også at disse ekstratjenestene er det som skaper lang ventetid på kundeservicen til Nextgentel. Jeg vil ha Internett bredbånd, ikke mye dilldall! Lurer på hva kostnadene egentlig vil ligge på dersom man skal drive som ISP med kun aksess og ingen tilleggstjenester. Dersom man gjør dette gjennom å leie forbindelse i allerede eksisterende nett, f.eks. av NGT eller Telenor må det jo være begrenset hva kostnadene vil ligge på. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hm... arg... rett før jeg går legger emg i søppelkassen *skuffet* Lenke til kommentar
atticus Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Skal bli spennende å se om vi Firstmile-kunder fortsatt beholder f.eks firstmiles dns-adresse og ip-range eller om dette vil bli byttet ut etterhvert (ant.). Men, som Firstmile skriver, så blir hovedkontoret flyttet til NGT sitt. Da kan vi håpe at vi Firstmile-kunder fortsatt vil ha kontakt med Firstmile-kundeservicen (inntil videre ) Men Firstmile har jo hele tiden sagt at de ikke skal holde på i all evighet, men skaffe seg en basisgruppe med kunder, så noen bombe er det ikke. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Synes synd på de. Har selv ngt og burde vel egentlig ha byttet. Er vel bare Tiscali som er verre. Men jeg er dog som de fleste andre forbrukere: ekstremt lat. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvilke realistiske alternativer er det igjen nå egentlig? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvilke realistiske alternativer er det igjen nå egentlig? Selv venter jeg på at ADSL2+ skal komme for fullt og prisene skal falle. Orker ikke å styre med det korrupte bredbånd-Norge Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvilke realistiske alternativer er det igjen nå egentlig? Catch/Bluecom? Lenke til kommentar
svas Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvilke realistiske alternativer er det igjen nå egentlig? Selv venter jeg på at ADSL2+ skal komme for fullt og prisene skal falle. Orker ikke å styre med det korrupte bredbånd-Norge Blir vel de samme leverandørene på ADSL2+, så alt blir vel like "korupt". Lenke til kommentar
howzer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det noen igjen nå som ikke går inn for å la staten sensurere innhold på nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå