martnber Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 http://www.newsweb.no/index.asp?languageID...005&ncat_id=109 Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 NextGenTel har også kommet med en PRESSEMELDING angående dette. Selv synes jeg det er litt synd, litt konkurranse er vel bare sunt.. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Vent til i morgen med aa kommentere denne saken, muligens ? Datoen er litt for sammenfallende, dessuten, NGT har hatt lite penger i lommeboka i det siste. On the other hand, prisen var ikke saa veldig stor. Det er mulig ? Dritt med April 1. Ingen tar noe alvorlig. Endret 1. april 2005 av Ulkesh Lenke til kommentar
bonito Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vi får håpe det er en 1. april spøk Øystein Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Haha! kontant oppgjør? Definitift en aprilsspøk! Lenke til kommentar
martnber Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Nextgentel er et børsnotert selskap, og har ingen anledning til å sende "falske" børsmeldinger. Det er ganske så straffbart. Dessverre er det nok ingen aprilspøk, selv om kanskje en del av oss hadde håpet det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvis dette stemmer så er det nok på en måte synd men også kanskje litt logisk. Gir jo bare nextgentel enda bedre muligheter til å øke tilbudet sitt til sine kunder. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nextgentel er et børsnotert selskap, og har ingen anledning til å sende "falske" børsmeldinger. Det er ganske så straffbart. Dessverre er det nok ingen aprilspøk, selv om kanskje en del av oss hadde håpet det. 1) 1.april 2) ingen av sidene skriver om det 3) det er teleavisen som skriver det 4) 75% kontant av 19 millioner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Avtalens verdi er 19,6 mill kr, hvorav 75 % gjøres opp kontant ved overtakelse jauda Lenke til kommentar
Mez Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 http://www.stocklink.no/bin/Server?x-servi...cle&oid=5200851 Lenke til kommentar
Jan-Banan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Det er nok ingen april spøk.. http://www.nextgentel.no/ressurser/pressem...r_Firstmile.pdf Og tviler dere på at det er sant så er det bare å ringe en av disse to: Kontakt: Administrerende direktør Olav Stokke, NextGenTel Tlf: 55 52 79 00/ 92 26 95 15 Epost: [email protected] Informasjons- og markedsdirektør Morten Ågnes, NextGenTel Tlf: 55 52 79 05 / 90 84 04 77 Epost: [email protected] Endret 1. april 2005 av Jan-Banan Lenke til kommentar
Amundo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dn.no TV2 Nettavisen NGT egne pressemelding Jeg ville ha sagt det var ekte siden det er flere steder som har skrevet om det viss de ikke har orginasert det med alle? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det MÅ være det. "Kontant oppgjør" ... hallo? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Da det både legges ut pressemelding og børsmelding kan det ikke være aprilsspøk. Dette vil jo påvirke aksjekursen på NextGenTel Holding - noe som får konsekvenser for aksjeeier. Lenke til kommentar
svas Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 2) ingen av sidene skriver om det Digi.no skriver om det. Jeg som mange alle andre Firstmile-kunder håper det er en 1. april-spøk. Men jeg er redd det ikke er det. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det MÅ være det. "Kontant oppgjør" ... hallo? Kontant oppgjør betyr ikke nødvendigvis at man gir pengene kontant i form av mynter og sedler Lenke til kommentar
Jan-Banan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har fått bekreftet at det ikke er en aprilspøk. kan ikke si noe om min kilde.. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det MÅ være det. "Kontant oppgjør" ... hallo? Med kontant i denne sammenhengen menes nok overføring bankkonto-bankkonto Lenke til kommentar
Palme Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er jo mest sannsynlig det da.. Selvom NGT kan fort tøffe seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå