Gå til innhold

Mining forandring etter patchen?


Anbefalte innlegg

Føler meg rimelig sikker på at jeg før fikk fler mining points per vein. For hvert hogg i begynnelsen...

 

Nå får man bare 1 mining point for hver vein, noe som gjør det utrolig mye vanskeligere.

 

Dette skjedde etter patchen for min del.

 

Fler som har merket noe til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veldig rart.. Jeg føler meg veldig sikker skjønner du. Blander ikke med smelting. Hører allikevel at folk sier at man alltid bare har fått per vein. Kanskje det var en bug med min forrige character da? For meg ble det hvertfall en stor forandring

Lenke til kommentar

Når min mining skill var veldig lav og f.eks silver var oransjt (minet når jeg akkurat hadde skill nok) da hendte det at eg fikk skillpoint økning for hver piece of ore eg fekk fra vein. Men etter hvert som skillen økte får eg bare maks 1 skill økning per vein. Ingen forandringer etter patchen for min del.

 

223 i mining atm. Warrior lvl 42

Lenke til kommentar

jeg startet en car med 0 i mining før patchen og fikk fler mining poeng per vein.

 

Så etter patchen startet jeg en ny char med mining og den får bare 1 per vein.

 

Etterhvert blir det vel 1 per vein, men føltes litt rart i begynnelsen...

Lenke til kommentar
Føler meg rimelig sikker på at jeg før fikk fler mining points per vein. For hvert hogg i begynnelsen...

 

Nå får man bare 1 mining point for hver vein, noe som gjør det utrolig mye vanskeligere.

 

Dette skjedde etter patchen for min del.

 

Fler som har merket noe til dette?

Jeg har vert miner en gang på US beta, EU Beta og Retail, alle gangene har jeg bare fått et mining poeng per vein, men i beggynnelsen får du ca 5 poeng per mine, vis du smelter også. Men bare ved hogginga har det aldrig vert mer en et poeng per vein

Lenke til kommentar
bare digg det ;)

 

Sikkert kun meg som driver å skal ha mina 25 miner før jeg smelter ;)

 

har 85 skill atm, kun kobber et hogd ut

gjør det samme :p

 

Men bare fordi jeg ikke orker å gå tilbake å smelte så ofte :!:

 

Nå har jeg 106 skill i mining.

 

Syns fortsatt det er litt rart at det ikke var fler som reagerte på denne forandringen (hvis det var en), men det er jo noen andre som merket det, så jeg er vel ikke helt på bærtur hvertfall =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...