Madmax30 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Enda en god grunn til å kjøpe 350D Da er det bare å vente til 30. april og krysse fingrene............ Endret 1. april 2005 av Madmax30 Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jepp, masse gode tilbud i dag... F.eks. fikk vi på studentbyen i dag et brev der det sto at mange hadde fått diaré pga bakterier i drikkevannet, og derfor ønsket Samskipnaden avføringsprøver fra alle beboerne, levert til dem i lukket plastpose eller rengjort yoghurt-beger. Lurer på hvor mange som gikk på den.. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Ja, det er mye bra i dag, men måtte du avsløre den allerede nå? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article366746.ece dette er etter min mening dagens beste, du kan til og med laste ned en greie Lenke til kommentar
sarom Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Enda en god grunn til å kjøpe 350D Da er det bare å vente til 30. april og krysse fingrene............ Du kan se om du har vunnet allerede nå. Bare still datoen på kameraer til 1 mai. Da ligger meldingen der. Bare gå gjennom hele menyen og da dukker den plutselig opp. Jeg vant ikke. Dere solgte meg feil kamera, Afseth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå