tbend Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg digger hardcore og tildels enkelte hardstyle sanger. Har hørt på hardcore i noen år og har faktisk fått flereog flere til å høre på musikken. Skjønner ikke at de som sier "det e jo ikke nå musikk, det e jo bære bråk" ikke skjønner hvor bra musikken egentlig er Det med rytmen bassen og alle de dobble, 2dobble, 4doble slagene per takt er jo dritfett... Kan liste opp noen av favorittene. Dj Adrien Neophyte Tha Playah Dj Scott Brown Rotterdamm terror corps Paul elstak og mange mer! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja jeg personelig syns hardcore bare blir slitsomt og veldig lite oppfinnsomt. Sangene er som regel bare bygd opp av denne 2-2-4 takten du snakker om - gjerne akkompagnert av HØYEST 2 instrumenter bortsett fra perc. I tillegg er alle sangene like, hvis man ser bort ifra karakteristiske dårlige sampla voiceovers. Jeg misliker faktisk hardcore. Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ..jeg trodde hardcore var noenlunde det samme som crustpunk... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg misliker faktisk hardcore. Jupp. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Når jeg var 14-15 år og hadde skikkelig bass gikk det mye i Danger Hardcore Team o.l. ja Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hehe, ser ut til at jeg er alene på hardware også Veeeldig mange missliker denne musikken, men faktisk mange jenter har blitt hekta på denna musikken!. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg kan fra roten av mitt ømme lille hjerte fastslå at jeg HATER hardcore/hardstyle o.l. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg kan fra roten av mitt ømme lille hjerte fastslå at jeg HATER hardcore/hardstyle o.l. +1 Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe, ser ut til at jeg er alene på hardware også Nope du er ikke den eneste... Jeg har ikke hørt på det lenge men jeg digger hardcore med bra melodi og masse effekter ovs. Har bare hørt om Scott brown på lista di, men jeg kan anbefale Ophidian, som har det beste HC jeg har hørt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Liker ikke Hardcore noe særlig, men Hardstyle derimot; det liker vi! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hardstyle er vel litt mer fart og kanskje minnemer om trance, mnes hardcore minner om drum & bass Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 vet ikke om det er hardcore jeg.. men jeg liker vertfall det som spilles på denne radioen: http://64.246.60.15:8800 (ctrl+l i winamp). Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hei. hva er egentlig Hardcore musikk for noe? første gangen jeg hørte ordet trodde jeg det var metal. noen som kan forklare hva det er for noe? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Rotterdamm terror corps ja, de er faktisk ganske kule. favoritten er Bethoven on XTC Lenke til kommentar
Imho Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) EDIT. Endret 2. april 2005 av Imho Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Lager dem musikk av Hardcore og nå? Lenke til kommentar
W Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hardcore er drit bra! Endret 4. april 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har du flere eksempler på musikk innen hardcore sjangeren? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dere kan vurdere selv om det er bra eller ikke, link finner du her, jo ta på listen now. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå