Cursed Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 jeg skal kjøpe en ny mus og den skal være optisk, og prisen skal ikke være høyere enn 500kr. den kan gjerne være trådløs, hvis det ikke kommer på bekostning av prisen. jeg har tenkt litt på Mouseman dual optical fra logitech, er det noen som har noen erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 logitech mouseman dual optical anbefales meget bra mus! Lenke til kommentar
sjonglering.com Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 logitec dual optical . det er den beste musen på merkedet.. den er dessverre ikke tråløs.. :/ Lenke til kommentar
sjonglering.com Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 logitec dual optical . det er den beste musen på merkedet.. den er dessverre ikke tråløs.. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Det er en super mus har den selv. Personlig så har jeg nesten prøvd der mest vanlig musene som er på markedet men jeg holder meg alltid til min trofaste Pilot wheel Logitech med ball!!! den er bare helt genial syns jeg. Det er kanskje en smaks sak.. :smile: Dual til Logitech er en utrolig bra mus og den koster ikke all verden mot mye annet. Go for it Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg har dual optical, og det samme har to kamerater.. Musen er veldig bra til spill, den "glipper" ikke og sitter bra i handa. (krever litt tilvending) Vennene mine er også veldig fornøyd med den! Anbefales Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 sjonglering.com Det holder med en melling,ja logitech lager meget bra mus og tastatur,men det må være tråløst. Kjetil Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 takker for svar, nå er den bestilt! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 jeg leste akkurat testen av den her på hw.no, og den sier at jeg ikke kan/burde bruke sånn musematte jeg har nå: 'Dette er en tynn sak med en ganske hard og glatt plast-overflate med et motiv på. På denne overflaten fungerte ikke musen bra i det hele tatt, men hoppet og hakket og var helt ubrukelig.' så lurte jeg på hvilken musematte jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Det er mange som bruker fUnk-matter til Logitech-mus! kjøpes på http://www.microplex.no Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 jo jeg ser at mange anbefaler den, men den blir jo så veldig dyr med frakt også. så er det noen butikker (ikke på nett) som selger den i nærheten av arendal? og fUnker det med svart? :smile: et spørmsål til, har mouse skatez noen effekt/er det verdt prisen? [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-03 17:11 ] Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg har "værdens beste mus" i følge alle steder, nemmelig logitech Cordless MoseMan Optical, og denne kan jeg anbefalle sterkt... Hvis du ikke har et stramt budsjett (Spiser batteri som kakemonster spiser kaker) Neste gang jeg skal ha meg en mus, skal jeg ha med dual otical (siden jeg har forstått hvor uviktig trådløs er) Eller Trust Arni 250SP Wireless Optical (som har en docking bay som lader batteriene når du ikke bruker den(Også for å få bedre følelse siden den er trådløs)) Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Aldri mer trådløs optisk på meg. dei trådløse lagger sinsykt. har selv en Microsoft Explorer wirless og har også testet logitech`s dual optical wirless begge lagger likt. ubrukelig til spilling! :sad: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 ok, nå bestiller jeg fUnc og mouse skatez, og hvis jeg finner ut at det ikke var verdt pengene, skylder jeg på dere! :smile: Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 er du gamer, så ikke kjøp trådløst Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 kjøpte ikke trådløs. :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Rart at ingen har anbefalt Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 Dette er etter min mening den beste musen til "hardcore gamere" og har et utrolig bra presisjon på alt fra vanlig windows bruk til deathmatch fraggin` :smile: Jeg har hatt denne musen selv i snart 1 år og kan trygt anbefale den. Dyr er den heller ikke. Får den for under 400 kroner nå. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 23:30, sprint skrev:Hvorfor ikke trådløs? jeg kjøpte ikke trådløs fordi det er litt dyrere (?), jeg har heller ikke så veldig stor bruk for det og at mange folk sier at det er dårlig. PS. musa er også lett å rote bort! [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-04 01:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå